2021-08-23, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alosaf
Dom ska gräva i radbyn,
Cl*s le**n

Om du inte vill uppfattas som ett troll så får du utveckla det där.
Citera
2021-08-23, 19:40
Medlem
Den här L*evin, finns det någon koppling till J*ens med samma efternamn? Namnet har figurerat tidigare i tråden, bl.a 2018.
Senast redigerad av hanspippi 2021-08-23 kl. 19:44.
Citera
2021-08-23, 19:42
Medlem
ThordOlavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Den här L*evin, fniss det någon koppling till J*ens med samma efternamn? Namnet har figurerat tidigare i tråden, bl.a 2018.

Jag ställde mig den frågan också, men det verkar inte finnas något samband inom syskon-, kusinavstånd till J. Levins familj. Avlägset släkt på sin höjd, men Levin är ett vanligt namn.
Citera
2021-08-23, 19:44
Medlem
Vem satt bredvid bilvittnet
Citera
2021-08-23, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
O fyy.. Vill gärna veta om det är sant att de ska gräva hos hans mamma. Han är en typisk gärningsman. Han hatar kvinnor, en sjuk enstöring som folk undviker. Han är riktigt psyksjuk idag. Har hemtjänst osv. Skulle inte förvåna mej. Men Helena skulle aldrig i h-vete hoppa in i hans bil frivilligt.
det låter oroande att denne person är så psyk-sjuk
det är väl känt att psykiskt-sjuka erkänner brott som de aldrig har begått.
Det är ju märkligt om just han skulle rövat Helena- var han så stor och stark så han kunde greppa henne bära henne med våld mot hennes vilja?
enstöringar är precis såna personer som brukar kollas upp först, hur denne psykiskt-sjuke eremit
blivit aktuell just nu är frågan
förmodligen genom anonymt tips till polisen
det låter inte riktigt som det är rätt person- den skyldige är nog en mer slipad person..
men denne eremit kan ju erkänna för att få uppmärksamhet och kanske ser han någon fördel att ta på sig ett flickmord..
Citera
2021-08-23, 19:48
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThordOlavsson
Mamman bodde på Dragspelsvägen 8, Mariestad

Nummer 8 är en skogstomt.
Senast redigerad av greta-forveten 2021-08-23 kl. 19:58.
Citera
2021-08-23, 19:50
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
det låter oroande att denne person är så psyk-sjuk
det är väl känt att psykiskt-sjuka erkänner brott som de aldrig har begått.
Det är ju märkligt om just han skulle rövat Helena- var han så stor och stark så han kunde greppa henne bära henne med våld mot hennes vilja?
enstöringar är precis såna personer som brukar kollas upp först, hur denne psykiskt-sjuke eremit
blivit aktuell just nu är frågan
förmodligen genom anonymt tips till polisen
det låter inte riktigt som det är rätt person- den skyldige är nog en mer slipad person..
men denne eremit kan ju erkänna för att få uppmärksamhet och kanske ser han någon fördel att ta på sig ett flickmord..

Många blir psykiskt sjuka efter trauman som mord mm
Citera
2021-08-23, 19:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Min granne är jätteledsen för hennes man sitter häktad/anhållen, han är i 60-årsåldern. Kan det ha med detta att göra?

Inte om det är CL. Han är inte gift.
Citera
2021-08-23, 19:53
Medlem
Citat:
Min granne är jätteledsen för hennes man sitter häktad/anhållen, han är i 60-årsåldern. Kan det ha med detta att göra?

Det tror jag faktiskt inte någon i denna tråd kan hjälpa dig att reda ut. C.L tycks iaf leva ensam. Så om han är den anhållne så är din granne oskyldig till detta brott.

Finns säkert fler 60-åringar som anhållits idag än den misstänkte i just detta specifika fall.

Bjud över granntanten på en kopp te och trösta henne.
Citera
2021-08-23, 19:56
Medlem
vem är det som sitter häktad?
Citera
2021-08-23, 19:56
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:

Ge någon mer vink om adress namn etc
Citera
2021-08-23, 19:57
Medlem
Tänk att polisen tidigare suttit på samma papper/utredning och kammat noll i alla dessa år medan kalla fall har samma papper/utredning och på mindre än ett år nått resultat. Säger en hel del om hur detta skötts eller av vilka loosers.
Skaka fram namnet på den som är anhållen gott fol, skydda inte den personen. Det finns ingen anledning till det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in