Citat:
Ursprungligen postat av
Ola77
Helena misste sitt liv. GM har levt livet i 29år.dags att erkänna nu vad som hände
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Ok, alla spekulationer om "ålder" och annat har nått vägs ände. Kan alla bara lugna ner sig och typ "vänta och se"? Det hette från början "Mariestadsbo" och "I 60-årsåldern" (vilket för mig betyder typ 57 till 63 år). Kan vi nöja oss med det tills vidare i stället för att dränka tråden med en massa tjafs?
Det som jag däremot skulle önska är att alla ni som bor i Mariestad har ögonen öppna på om en person i 60-årsåldern är borta/"saknas" - det gäller såväl privat som på jobbet. Ha också koll på om det sker förändringar i boendeformen, till exempel om ett gift par eller sambopar helt plötsligt flyttar isär - eller om en person hastigt flyttar. Det är nu det gäller att ha koll på omgivningen. Meddela gärna tråden alla synbara förändringar!
Haha! Jag älskar verkligen såna här inlägg. Det är anledningen till att jag fortsätter läsa på Flashback.
Först säger du att det får vara nog med spekulationer om vad definitionen 60-årsåldern innebär. Sedan spekulerar du själv och säger att vi alla ska nöja oss med din spekulation tills vidare.
Därefter uppmanar du oss att hålla koll på om ”Gunnar och Ulla” ska skiljas och isåfall rapportera det i denna Flashbacktråd. Du är ett geni!
Någon som kan ytterligare bekräfta uppgifterna om C.L och Radbyn?