Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Kanskje det ikke var meningen at det skulle skje noe med AE. Jeg synes det er flere tegn i saken på ungdommelig overmot og naivitet. Kanskje man så for seg at hun skulle sette seg fredelig i en bil, og bli kjørt til et annet hus, og ikke hadde regnet med at AE gjorde stor motstand.
Tror dere TH, som mange av dere mener så på AE som verdiløs, hadde tenkt at et løsepengekrav på 90 millioner for AEs liv ville være et realistisk krav? Passer ikke det bedre med en som bokstavelig talt satte veldig stor pris på henne?
Dette er en underlig logikk. Hva tror du - at TEH liksom har spasert tilforlatelig inn i huset og
bedt sin mor pent om å følge med slik at han kunne presse sin far for 4% av formuen?
Når det gjelder løsepengene, så vet vi jo at TH aldri hadde planer om å betale noe som helst, men
gjorde det kun når han så at politiet forkastet kidnappingsteorien. Nei, hele opplegget stinker.
Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Et godt tegn for saken i såfall. Andre kandidater må ansees som mer aktuelle.
Ja, men påfallende at SK, som er bistandsadvokat for barna, er frempå og hevder
at det også går mot henleggelse av siktelsen mot TH.
SH derimot er mer fornuftig og holder kjeft.
Citat:
Ursprungligen postat av
Braskamin58
Jeg tror ikke på dette.
Du sletter ikke informasjon på et internettforum hvis du ikke har noe å gjøre med det.
Jeg tenker at han har innhentet opplysninger for å blidgjøre TH - i sitt håp om et kryptoeventyr.
TH har selvsagt spurt hvordan man kan slette spor på nett, og RU har forsynt ham med denne
informasjonen.
Sitat VG:
"Mannen ble også stilt spørsmål om hvorfor han sommeren før Anne-Elisabeth Hagen forsvant, hadde gitt uttrykk for på et internettforum at han var opptatt av sletting av informasjon i krypto-verden."