Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.Enstoring
Men va i helvete är ditt problem?
Ge dig!
Du ifrågasatte mitt inlägg med att twitter eller bloggar inte var källa nog (detta för att du blivit påhoppad av någon annan)
JAG länkade till FDA. Alltså inte ens till FDAs twitterinlägg.
Då fortsatte du tjafsa om att inlägget var borttaget osv.
Mycket tyder därför på att du tillhör plattjordare eller annat löst folk genom den sortens sätt att diskutera.
(Misstolkning, förvanskning osv)
Om du nu inte tillhör den gruppen, så var glad för det. Men sluta förvanska det jag skriver eller länkar..
Haha.. där brast det för dig! Det var kul! Mitt problem är att du antog massa saker om mig då det inte fanns substans till det. Du gav aldrig svar på varför du ansåg det, jag har inte agerat på något sätt som säget att jag hämtade information från plattjords siter. Därför kräver jag en förklaring... och jag håller på tills jag får ett svar även om det skulle ta åratal.
Har aldrig länkat till varken twitter eller bloggar .. men det vart avhandlat längre bak att bloggar och twitter inte var en bra källa alls. På hoppad har jag inte blivit vad jag vet
hur kan du påstå att folk som ifrågasätter och vrider och vänder på argument är plattjordare eller annat löst folk? Vad gör du själv? Du gör samma sak! är du plattjordare då? Iaf med din logik