För ca tio år sedan så experimenterande Estrella med sin sour chreme chips och dom var extra krispiga och extra kryddiga. Absolut bästa som någonsin funnits och jag förstår inte varför dom gick tillbaka till den vanliga som bara smakar fett.
Dom var så krispiga så att om du olyckligt tuggade ett chips lodrätt så kunde det hända att du fick ett sår i gommen. Minns någon annan dom?
Utöver den så gillar jag faktiskt Coops egna chips dom är krispiga och har bra kryddor. Jalspeno smaken är nog favoriten. Bra mycket bättre än OLW och Estrella vars chips smakar fett. Kanske bara är jag som är känslig men det går inte att äta dom chipsen pga smaken av fett
Vad finns det för märken om man främst äter dill- och grillchips? Tycker att Både OLW och Estrella har gått ner sig och jag gillar inte att Estrellas grillchips har skalet kvar. Testade garants grillchips men de var också ganska smaklösa.
Icas grillchips!
Du kommer inte att bli besviken.
Smakar precis som Estrellas grillchips gjorde på 80-talet....mao helt fantastiska 👌
Måste slå ett slag för ICAs egna chips med smak av svartpeppar och salt. De är de godaste chipsen jag nånsin ätit. Sån otrolig pepparsmak! Till det dricker jag coca cola med is och limeklyftor. Blir inte bättre än så!
Estrella hade några limited edition chips under tidigt 2000-tal som hette 'Spring Onion and Cheese', Dom va helt fantastiska minns jag, jag var bara en pojkvasker när jag åt dom senast men minns dom som dom bästa chipsen någonsin.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!