Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Extremt långsökt med andra ord. Och vad är en flock med ”låg status”? Menar du att jag får ligga om jag är coolast av alla nördarna i vår nördgrupp?
Precis, har du högst status i roll- och brädspelsföreningen lär du få ligga där även om du är ful.
Citat:
Tjejer bryr sig inte om utseende om du är en spännande kändis som har tillgångar. Att dock tro att man kan få vilken tjej som helst om Rogge 41 bast skryter om sin nya epa traktor på harrys i säffle, ja då vet jag inte vad jag ska säga.
Bryr sig om utseendet är också en flytande skala, brudarna i Säffle bryr sig mindre om utseendet om du har en snygg skjorta och en schysst bil.
Jag har inte heller sagt att du kan få vilken brud som helst, jag har sagt att du förbättrar dina chanser och så länge du inte ser ut som quasimodo så lär du kunna öka din status tillräckligt för att få ligga med någon i alla fall.
Men jag antar att det hade varit jobbigt för dig och att det är enklare att inte anstränga sig och skriva att tjejer är horor som bara bryr sig om utseende istället.