2021-08-21, 15:26
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Jag emotsäger bara din syn på vad status är. Att Roger i Filipstad blir attraktiv bara för han har en epa-traktor är inte en sådan. Inte heller att Marcus med backslick leker rik på Stureplan.
Bland de andra 16-åringarna i Filipstad är det självklart status med en schysst EPA och bland groggludren på Stureplan är det status med VIP-bord och bjudchampagne. Båda får det lättare att ligga tack vare den statushöjningen.
Citera
2021-08-21, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Bland de andra 16-åringarna i Filipstad är det självklart status med en schysst EPA och bland groggludren på Stureplan är det status med VIP-bord och bjudchampagne. Båda får det lättare att ligga tack vare den statushöjningen.
Inte om du ser förjävlig ut.
Citera
2021-08-21, 15:34
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Om du ser fördjävlig ut har du fortfarande en bättre chans att ligga med en EPA i Filipstad eller ett VIP-bord på Stureplan.
Citera
2021-08-21, 15:40
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Du känns lite som en av de där incelsen som hela tiden hänvisar till utseendet för att du inte orkar ta tag i ditt liv och höja din status.

Köp en EPA och stick till Filipstad eller köp ett VIP-bord och ett par gram ladd på din lokala nattklubb så skall du få se vad jag menar 😉
Citera
2021-08-21, 15:56
Bannlyst
Citat:
Om du ser fördjävlig ut har du fortfarande en bättre chans att ligga med en EPA i Filipstad eller ett VIP-bord på Stureplan.
Hahahhahahaaha du är fan störd
Citera
2021-08-21, 15:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Fascinerande skolklass. Den bestod av nästan uteslutande av blattekillar och svenska tjejer. Är det judar som sätter samman skolklasserna i Malmö?
Du får gärna varna vilket avsnitt du har tjyvglott på? så jag slipper hetsa upp mig (i negativ bemärkelse) när det väl sänds på tv
Citera
2021-08-21, 16:01
Medlem
Vansterpartiets avatar
Är det en serie om en sandneger som smusslar sig till Sverige för att våldta via Tinder?
Citera
2021-08-21, 16:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Hur många som har status? Ganska många. Bor du i Värmland räcker det med en hyfsad ny bil men i Stockholm kanske det krävs lite mer för att sticka ut.
Om man som jag enbart har en hyfsad 7 växlad cykel då? (+cyklar utan hjälm) sticker man ut i både Värmland & Stockholm då tro?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-21 kl. 16:06.
Citera
2021-08-21, 16:06
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Hahahhahahaaha du är fan störd
Är det den nivån vi är på nu?

Varför är det så svårt för dig att acceptera att alla former av statushöjningar ökar dina chanser att få ligga om du är kille?
Citera
2021-08-21, 16:07
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Om man som jag enbart har en hyfsad 7 växlad cykel då? (+cyklar utan hjälm) sticker man ut i både Värmland & Stockholm då tro?
Har man hela 7 växlar badar man i fitta, det är sen gammalt…
Citera
2021-08-21, 16:16
Bannlyst
Citat:
Är det den nivån vi är på nu?

Varför är det så svårt för dig att acceptera att alla former av statushöjningar ökar dina chanser att få ligga om du är kille?
Tycker bara din definition av status är skrattretande.
Citera
2021-08-21, 16:28
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Tycker bara din definition av status är skrattretande.
Det enda som är skrattretande är att du är så jävla aspie att du inte förstår att status inte är binärt utan att det är en glidande skala som är beroende av din omgivning.

En uteliggare kan till exempel öka sin status genom att ta en dusch och ta på sig lite snygga rena kläder. Det betyder inte att han får hög status i samhället, men hans status ökar ändå.

Som sagt var är statusen beroende på omgivningen så om uteliggaren är omgiven av andra uteliggare och missbrukare så kommer han ha hög status i den gruppen och få lättare att ligga med knarkarludren som umgås i de kretsarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in