2021-08-21, 00:06
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Jag håller inte på Arsenal.

Men nä. Ödegaard är ingen dålig värvning, men ingen supervärvning heller. Kanske inte riktig vad Arsenal behöver just nu. Samma känsla får jag med Ramsdale. Arsenal överlag känns lite oklart för stunden och klubben behöver reda ut sina issues. Allt mindre än en tremålsförlust på söndag bör väl ses som godkänt.

Följer många klubbar på Youtube. Arsenal bl.a. brukar ibland lägga upp filmer på sina träningar. Tycker personligen att Arteta ser otroligt passiv ut i dessa. Träningarna känns heller inte alls lika välorganiserade som t.ex. Uniteds eller PSGs. Även om en Youtube-video inte visar hela bilden får jag en känsla av att träningarna inte är lika intensiva.
Svara ej trollet (Rojen). Han är bara en ensam liten stackare som i realiteten lever ett liv som inte är värt att leva, och en som måste använda sig av FB för att kunna få social kontakt och uppnå uppmärksamhet kring sig själv.

Håller med om att Ödegaard inte känns som ngn ny Dennis Bergkamp, samtidigt så känns han inte som den sämsta värvningen. Tror mkt väl att Martin har alla nödvändiga ingredienser som behövs för att kunna bli en framtidig Arsenal-legend. Dock så hade man helst sett att vi spenderade cash på spelare i andra positioner.

Annars så håller jag helt med i frågan om nollan Arteta.
Senast redigerad av Generalandersson 2021-08-21 kl. 00:10.
Citera
2021-08-21, 04:17
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Sean Dyche borde få bli nästa tränare för Arsenal. Ja jag är seriös.

// PoK
Citera
2021-08-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
... och hur mkt har Man Utd spenderat under samma period?
Ja då de spelat i cl nästan varje år så har de råd att spendera jämfört med arsenal som inte ens platsar i ngn Cup i Europa.
Citera
2021-08-21, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Sean Dyche borde få bli nästa tränare för Arsenal. Ja jag är seriös.

// PoK
Jag tror på nåt tyngre större namn som kan locka till sig spelare blir nästa tränare.

Kommer de gå på lite mer "okända"..då tror jag Potter.
Citera
2021-08-21, 13:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Ingen oavgjord match i PL efter första omgången, när kommer första?
AV-Newcastle?
Citera
2021-08-21, 13:58
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ja då de spelat i cl nästan varje år så har de råd att spendera jämfört med arsenal som inte ens platsar i ngn Cup i Europa.

Lägg till att Glazers snott 11 miljarder ur Uniteds kassa under alla dessa åren...
Citera
2021-08-21, 15:15
Medlem
Lite ord från arsenal ikoner ang Ödegaard

"Martin Ödegaard har återvänt till Arsenal efter fjolårets lån, men den här gången permanent.

Norrmannen lämnade Real Madrid, klubben han tillhört sedan 2015, för en övergångssumma någonstans mellan 35 och 40 miljoner euro.

Nu kritiseras värvningen av Arsenal-ikonerna Paul Merson och Martin Keown.

Merson säger till Daily Star:

– Det är ett misstag och en lat värvning. Inget annat Premier League-lag ville gå för honom.

Martin Keown:

– Han är ingen världsklasspelare, men en lovande spelare. Jag tycker att Smith Rowe är en bättre spelare på den positionen. Men om tränaren känner att Ödegaard kan bidra med något extra till gruppen så kommer tiden att utvisa det, säger tv-experten till The Mirror
Citera
2021-08-21, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Lite ord från arsenal ikoner ang Ödegaard

"Martin Ödegaard har återvänt till Arsenal efter fjolårets lån, men den här gången permanent.

Norrmannen lämnade Real Madrid, klubben han tillhört sedan 2015, för en övergångssumma någonstans mellan 35 och 40 miljoner euro.

Nu kritiseras värvningen av Arsenal-ikonerna Paul Merson och Martin Keown.

Merson säger till Daily Star:

– Det är ett misstag och en lat värvning. Inget annat Premier League-lag ville gå för honom.

Martin Keown:

– Han är ingen världsklasspelare, men en lovande spelare. Jag tycker att Smith Rowe är en bättre spelare på den positionen. Men om tränaren känner att Ödegaard kan bidra med något extra till gruppen så kommer tiden att utvisa det, säger tv-experten till The Mirror
Men enligt generalen så värvar bara arsenal spelare som är dominanta på sin position.
Citera
2021-08-21, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Men enligt generalen så värvar bara arsenal spelare som är dominanta på sin position.
Tycker iofs Ödegaard visade i Sociedad han är en riktigt bra spelare..problemet jag har nu,är arsenal inte är en klubb på rätt väg,och då kommer nog inte ödegaard kunna visa kvalitet.

Men jag hoppas ju för ödegaard och arsenal jag har helt fel och arsenal är på rätt väg,blir roligast för ligan och de större matcherna
Citera
2021-08-21, 19:13
Medlem
Top of the league och hållit nollan med nu kör vi över Chelsea nästa helg med
Citera
2021-08-22, 04:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag tror på nåt tyngre större namn som kan locka till sig spelare blir nästa tränare.

Kommer de gå på lite mer "okända"..då tror jag Potter.
Så lär det bli. Men tror att bara märkesvaran Arsenal FC är nog för att kunna attrahera i princip vilken spelare som helst.

Dock så hjälper det givetvis med att ha ett tyngre namn som boss.
Citera
2021-08-22, 04:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Top of the league och hållit nollan med nu kör vi över Chelsea nästa helg med
Med ”vi” så antar jag att du syftar på Liverpool? (mtp vad du själv skriver). Visst, så har Liverpool haft en imponerande säsongsstart. Men tycker du att de har stött på starkt motstånd såhär långt? Chelsea blir nog ”a whole different ballgame” för Liverpool.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in