2021-08-21, 04:41
Avstängd
Det sköna vore att döda en taliban, med händerna först, sen kroppsdel efter kroppsdel. Så att äckeltalibanen lever till sista sucken.

Fy fan vad äckligt skönt att se en taliban dö en så långsam död, kroppsdel för kroppsdel .Vill se det såklart. Att döda talibaner är en underbar hobby, men det ska ske långsamt så att lidandet blir så utdraget som möjligt.

Finns verkligen människor i Vitryssland, Ukraina. Ryssland m.m. som bara älskar att döda en taliban. Och se personen lida till döds. I Minsk är det firande vid kriget mot Afghanistan, NOLL FOTON DÄR, kan tänka mig att det är samma sak i Kiev någonstans, men det är också en otroligt stor stad så det är svårt att veta. Som Moskva. Men där vet man offren.
Citera
2021-08-21, 05:03
Medlem
Jerusalem post skriver att helikoptrar har använts till att flyga till närliggande hotell där amerikaner finns;
https://www.jpost.com/breaking-news/helicopters-used-to-bring-americans-to-kabul-airport-from-nearby-hotel-677303

Man landade helt enkelt på taket och tog upp gästerna, 169 personer.

Tydligen har USA reda på vilka platser som kan verka säkra.
Gissar att de därmed också kan sätta ut krypskyttar på bra positioner som kan hålla Kabul i schack ?

Det finns troligen redan krypskyttar inne på flygplatsen som bevakar omgivningen.
Citera
2021-08-21, 05:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DrSvenne
Jerusalem post skriver att helikoptrar har använts till att flyga till närliggande hotell där amerikaner finns;
https://www.jpost.com/breaking-news/helicopters-used-to-bring-americans-to-kabul-airport-from-nearby-hotel-677303

Man landade helt enkelt på taket och tog upp gästerna, 169 personer.

Tydligen har USA reda på vilka platser som kan verka säkra.
Gissar att de därmed också kan sätta ut krypskyttar på bra positioner som kan hålla Kabul i schack ?

Det finns troligen redan krypskyttar inne på flygplatsen som bevakar omgivningen.

Det kan eventuellt vara så, men det finns områden där Ryssland kommer att bita sig fast, som i Syrien. Och aldrig lämna. Sedan kommer operationer (dödsskavdroner) ske från detta område. Som i Syrien. Jag hoppas personeligen att man kan döda så många talibaner som möjligt genom taktiken Baser i grannländer, baser inuti Afhantaistan. Ryska, ukrainska, vitryska personer är helt OK med att döda Taliban, det är nästan så att längtan slår till. En ihjältorterad taliban är en skön taliban. Döda döda!

Jag ser inte talibaner som människor, de är ohyra som ska dö!
Citera
2021-08-21, 05:34
Avstängd
Arab infesterat land, det är vad Sverige är! Man blir chockad när man ser det, men det är bara att inse fakta. Sverige är ett arabinfesterat land.
Citera
2021-08-21, 05:38
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Det kan eventuellt vara så, men det finns områden där Ryssland kommer att bita sig fast, som i Syrien. Och aldrig lämna. Sedan kommer operationer (dödsskavdroner) ske från detta område. Som i Syrien. Jag hoppas personeligen att man kan döda så många talibaner som möjligt genom taktiken Baser i grannländer, baser inuti Afhantaistan. Ryska, ukrainska, vitryska personer är helt OK med att döda Taliban, det är nästan så att längtan slår till. En ihjältorterad taliban är en skön taliban. Döda döda!

Jag ser inte talibaner som människor, de är ohyra som ska dö!
Ja nu när de lockats fram ur sin grottor borde de vara lätta att utrota?
Citera
2021-08-21, 05:40
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Jag är djupt imponerad av den underrättelseverksamhet som inte kunde förutspå att talibanerna kunde ta hela Afghanistan på mindre än 2 veckor och alla västländer står med byxorna nere utan att ha evakuerat i tid. Vilka proffs.
Man får hoppas att U.S.A hade en mening med sin agenda? Locka fram, sen utrota!
Citera
2021-08-21, 05:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja nu när de lockats fram ur sin grottor borde de vara lätta att utrota?

Precis. De finns i Moskva och Stockholm i denna stund.. Men nu är det KRIG mot Islam som gäller, Krossa varenda islammänniska! De har ingen rätt att befinna sig i vare sig Ryssland eller Sverige. Döda islamismen nu!!!! Krossa dem!!!
Citera
2021-08-21, 06:02
Medlem
USA har bara 2000 flyktingar från Afghanistan. Sverige 30 000. Alltså ska vi inte ta emot några fler utan de ska evakueras direkt till New York.

https://twitter.com/dwnews/status/1428747030877425674
Citera
2021-08-21, 06:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
USA har bara 2000 flyktingar från Afghanistan. Sverige 30 000. Alltså ska vi inte ta emot några fler utan de ska evakueras direkt till New York.

https://twitter.com/dwnews/status/1428747030877425674

Vem bryr sig om USA? Det är ointressant. Vad som kommer att hända är att Moskvas t-bana blir full av dessa monster, som om problemet inte redan vore tillräckligt. Nej, talibanproblemet ska lösas genom att döda bort skiten. Allt annat är svammel!
Citera
2021-08-21, 06:26
Avstängd
Äcklen poppar upp så fort det är någon snyft snyg. gummifula mot en snygt snyft-palestiner. . Ojojojo! Alla börjar klä sig i burka! Vidrigt! Och de vädrar morgonluft när talibanerna går all in! Vidrigt! Man borde göra processen kort med alla dessa muslimer!! Jaga bort dem från Sverige och Moskva! De har gjort tillräckligt illa! Skiten måste väck!!
Citera
2021-08-21, 06:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Äcklen poppar upp så fort det är någon snyft snyg. gummifula mot en snygt snyft-palestiner. . Ojojojo! Alla börjar klä sig i burka! Vidrigt! Och de vädrar morgonluft när talibanerna går all in! Vidrigt! Man borde göra processen kort med alla dessa muslimer!! Jaga bort dem från Sverige och Moskva! De har gjort tillräckligt illa! Skiten måste väck!!

Och om Aschberg kommer, så står jag för mina ord! Muslimerna ska väck!
Citera
2021-08-21, 08:04
Medlem
Vi får göra son Hitler på med gasen........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in