Citat:
Ursprungligen postat av
MarryBlunt
Vad gulligt att du svarar på mitt inlägg utan att citera mig. Är du lite putt på mig av någon anledning?
Jag skrev ju nämligen precis att Ebbas inlägg inte ledde till något gott. Men för att kommentera dina
tankar om Ebbas förtaliga inlägg på Facebook. Det mesta av det du skriver är rent och skär skitsnack. Som bygger på tesen om vem av barnen som kastade sand först.
Att du är en narcissist av stora mått vet vi redan, men det är inte så klädsamt att avslöja dig själv på detta plumpa vis.
Att du är trög är inte heller någon nyhet. Jag skriver ofta inlägg utan att citera någon. Det går att göra, förstår du (eller så kanske du inte förstår det, men det går i alla fall). Det kan bero på många olika saker, t.ex. kan det vara för att det är mer än ett inlägg som föranleder mitt inlägg, men det finns andra orsaker också. Dock säkerligen ingenting som du kan lista ut.
Och som sagt, din extremt oklädsamma överdrivna förkärlek för barn bör du inte bara tona ner utan helt dölja.
Inget av det jag skriver är skitsnack. Men jag förstår att du inte förstår bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av
MarryBlunt
Men, Jag har svårt att se hur man inte är skurken om man torskar för förtal. Jag vet inte vad du läser för media. Kristi dagblad och Jesusbladet kanske. För i riksmedia har kritiken i kring Ebbas inlägg varit massivt. Hon har kallats Sveriges farligaste politiker bland annat. Spaltmeter har skrivets om olämpligheten i att Ebba hänger ut privatpersoner i partiets namn
Du har svårt för det mesta, särskilt när det gäller förstånd, det har vi förstått sedan länge. Du behöver inte upprepa att du har svårt att se, svårt att förstå osv. Vi vet redan det.
Självklart skrivs det inte bara spaltmeter om Ebba. Det skrivs spalt
kilometer. Det är för att hon ä en så stor, stark och omtyckt politiker. Hon är ju typ dubbelt så populär som övriga småpartiledare, bara för att ta ett exempel. Och inte ens en sådant här uppblåst skandaliserat drev kan få henne ens att vackla lite.
Hon har inte bara blivit kallad sverige farligaste politiker, hon har också blivit kallad ishäxa, hin håle och massvis med andra invektiv. Det är så det är att vara en ung vacker framgångsrik kvinna i Sverige idag. Återigen någonting du aldrig kommer förstå. Men att kommunister kallar henne för okväden säger ingenting om henne. Det säger bara allt om kommunisterna.