2021-08-19, 21:46
Medlem
Callebiltes avatar
Hon kanske upptäckte att han betalat 180000 kr i månaden för pizza och några x-boxspel
2021-08-19, 23:34
Medlem
Tycker personligen Betner var kul en gång i tiden. Det var ungefär efter SDs inträde i riksdagen då han började tappa det - inte därför att han började driva med Sverigedemokrater, utan för att han i stort sett tog sig an rollen som politisk aktivist. En jävligt dålig sådan också vill jag påpeka då han är så jävla irriterande och fisförnämt pk att han förmodligen snarare radikaliserar folk än får dem att tänka om.

Han har också helt oprovocerat försökt spöa upp Jan Sjunesson (f.d avpixlat) enligt Jans egen utsago vilket talar om agressionsproblem och våldstendenser.
2021-08-20, 00:06
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Men de är ju viktiga. Magnus olycka (skilsmässa) är långt mer viktigare än båda miljökriser och kriget i Afghanistan, eller hur? Iaf om man läser inläggen här.

Du förstår alltså inte hur det här med trådar fungerar? De andra ämnena avhandlas i flera andra trådar på forumet. De avhandlas inte i den här tråden, oavsett hur engagerade medlemmarna än råkar vara i de ämnena, eftersom det vore utanför trådämnet.
Senast redigerad av Europe 2021-08-20 kl. 00:08.
2021-08-20, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmanglar
Betner kommer komma ut som homosexuell.
Helena kommer komma ut som man.
Ni hörde det här först.

Han har väl redan kommit ut som bisexuell, har jag för mig.
2021-08-20, 19:29
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABcd12
Stämmer. Han sa i någon stand up show att han inte skulle backa för lite kuk om det kändes rätt.
MEN, jag tror han kommer komma ut som prakt-bög. Alltså inte bi.
2021-08-20, 20:22
Medlem
Vem i helvete är Helena Sandklef? En offentlig person?
2021-08-20, 20:37
Medlem
Gertrud1s avatar
Vet inte vad som avhandlats i tråden men han har ju erkänt sin alkoholism för en herrans massa år sen. På den tiden han var rolig och drev med pk-ismen.
2021-08-21, 00:04
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:

det är ju bara för att visa hur "öppen" han är och för att pryda omslaget på QX och få ryggdunkningar för att han är "modig". inte en chans att han är bi eller homo.
2021-08-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Tycker personligen Betner var kul en gång i tiden. Det var ungefär efter SDs inträde i riksdagen då han började tappa det - inte därför att han började driva med Sverigedemokrater, utan för att han i stort sett tog sig an rollen som politisk aktivist. En jävligt dålig sådan också vill jag påpeka då han är så jävla irriterande och fisförnämt pk att han förmodligen snarare radikaliserar folk än får dem att tänka om.

Han har också helt oprovocerat försökt spöa upp Jan Sjunesson (f.d avpixlat) enligt Jans egen utsago vilket talar om agressionsproblem och våldstendenser.

Så han är våldsbejakande?
2021-08-21, 10:02
Medlem
Så Magnus och Helena separerar.

Inte ens gifta trots 15 år tillsammans och en dotter.

Helena var de senaste åren Magnus agent.

Varför separation?

Ryktena om omfattande otrohet och att vara agent åt sin partner?

Tråkigt för dottern att behöva växa upp i en av dessa moderna splittrade familjer.

Hur ska det gå för Magnus nu som har haft alkoholproblem?
2021-08-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
det är ju bara för att visa hur "öppen" han är och för att pryda omslaget på QX och få ryggdunkningar för att han är "modig". inte en chans att han är bi eller homo.

Du har förmodligen rätt.
2021-08-21, 16:03
Medlem
Citat:
Du har förmodligen rätt.

Nej, jag verkligen hoppas att han gillar kuk och sväljer litervis med kuksaft nu när han separerat och att han fyller tarmen likaså med litervis kunsaft.

Hoppas han blir lycklig och finner sitt rätta jag och flyttar ihop med en kille från Afghanistan och adopterar en unge från Vietnam.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in