2021-08-20, 13:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Men alltså hur ser hon ut...
Ser redan ut som Rebecca Stella.

Hon är ju inte ens 30!
Snälla Bianca, jag vet att du läser här:

SLUTA MED OPERATIONERNA!
Ja Bianca är snart ikapp Rebecca i antalet operationer.
Citera
2021-08-20, 17:28
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hon har sagt att hon aldrig tränar framför kameran, att det är "pinsamt"! Men hon har gått ner extremt mycket senaste. Är väl en blandning av stress, ångest, bullimi, alkohol, kanske andra preparat!
För egen del brukar alkohol ha motsatt verkan. Efter en sommar med konstant pimplande är det inget kul att ställa sig på vågen.
Tror mer på de tre första i din listning.
Citera
2021-08-21, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
För egen del brukar alkohol ha motsatt verkan. Efter en sommar med konstant pimplande är det inget kul att ställa sig på vågen.
Tror mer på de tre första i din listning.
Förstår vad du menar. Men just i Biancas fall kopplar jag hennes alkohol intag, till ett "problem" pga av hennes inre stress "deppression" = vikt ras. Inte till en lite för blöt sommar som gör vilken normal svenne lite fylle svullen.
Men detta är ju bara vad jag tror och tänker.
Citera
2021-08-21, 08:47
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Lustigt hur det fortfarande blir totalfokus på en person i taget när det gäller vissa saker. Förr med färre tv-kanaler, inget internet etc kunde man förstå när en helt alldaglig tjej hajpades upp typ Lena Philipsson på 80-talet (”Sveriges sexigaste” fast hon hade noll utstrålning) för det fanns inte så många som kunde synas samtidigt.
Nu när mediaflödet är så intensivt hajpas ändå lika få personer upp lika stort. Bianca Ingrosso kallas vacker, osv. Hennes ansiktsform kallades hästansikte på min tid, men med tillräckligt intensiv pr anses det tydligen som ett skönhetsideal nu.
Människor kan bara ha max ca 200 personer i sitt "ramminne". Dvs vi kan bara ha koll på ett visst antal totalt. Därför blir det fokus på vissa.

PS - B har inte hästansikte.
Citera
2021-08-21, 16:16
Medlem
Bianca var väldigt attraktiv innan alla operationer.

Hon behövde inte någon operation.

Tråkigt att hon fastnat i det träsket.
Citera
2021-08-21, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch

Bianca har troligen dålig självkänsla, hon tycker inte att hon duger som hon är. Men inga operationer eller injektioner i världen kommer hjälpa, det måste komma inifrån
Citera
2021-08-21, 18:41
Medlem
Musslis avatar
Citat:

Amen.
Håller absolut med, både Bianca och hennes mor är vackra som de är. (Pernilla som ung alltså, nu ser hon helt ok ut för sin ålder.)
Dessa ankläppar som är mode idag kommer jag aldrig vänja mig vid. Inte heller tejpbitarna till ögonbryn...
Citera
2021-08-21, 18:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Håller med det. Allt grundar sig i taskig självkänsla skulle jag tro.
Citera
2021-08-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Amen.
Håller absolut med, både Bianca och hennes mor är vackra som de är. (Pernilla som ung alltså, nu ser hon helt ok ut för sin ålder.)
Dessa ankläppar som är mode idag kommer jag aldrig vänja mig vid. Inte heller tejpbitarna till ögonbryn...

Har aldrig sett Bianca IRL.

Däremot Pernilla Wahlgren flera gånger. Hon var kort men en riktig skönhet som ung.

Nej skönhetsmodet idag....är GAY.
Citera
2021-08-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Håller med det. Allt grundar sig i taskig självkänsla skulle jag tro.

Ja, definitivt.
Citera
2021-08-21, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Bianca har troligen dålig självkänsla, hon tycker inte att hon duger som hon är. Men inga operationer eller injektioner i världen kommer hjälpa, det måste komma inifrån

Synd för hon var väldigt vacker innan hon började operera sig.

Nu ser hon mer och mer ut som ett freak, typ Michael Jackson.
Citera
2021-08-23, 08:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Jag håller med, inifrån och ut istället för utifrån och in. Välmående gör dig vacker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in