2021-08-20, 09:16
Medlem
Gobonautens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av althea10
Hej på er! Jag är en tjej på 21 år som har en fantasi/dröm om att få arbeta som strippa. Anledningen är att jag tror jag skulle få en sån självförtroendeboost och har alltid tyckt om den självsäkerhet tjejer uppvisar på klubben. (besökt chat noir och wandas gbg)
Till saken hör ju också att som de flesta vet ser ju de flesta tjejerna väldigt bra ut med plastikkirurgi (inte alla) och typ ett maximum på 55 kilo oavsett längd
Jag hör ju då inte till denna kategorin och skulle mer beskriva mig själv som överviktig vilket jag idag inte mår dåligt över (157 cm på 75 kg) dock väldigt stora bröst typ F-kupa men inte opererade då! ¨
har även fått höra att jag har ett sött ansikte med! alltså är jag inte "ful" så sett.
Frågan är om det ens är möjligt att jobba som strippa på en mer seriös klubb om man inte ser ut som idealet och så? Någon som har erfarenhet? och vad krävs av mig som person? även ni som går på strippklubb emellanåt eller så får gärna svara på vad det är ni föredrar med tjejerna där och vad som kunde bli bättre
Jag är fullt seriös och ser framemot era svar )

Om du har någon som helst personlighet så kan du nog bli framgångsrik på onlyfans eller någon liknande plattform.
Citera
2021-08-20, 10:44
Medlem
rikastistorstans avatar
Går inte på strippklubbar. Har svårt för konceptet "se men inte röra". Ger mig nada. Att se en tjockis åma sig på scen skulle göra mig än mindre sugen men strippor i Sverige är rätt fula så omöjligt är det ju inte. Många män gillar ju dessutom "kramgoa" tjejer.
Citera
2021-08-20, 10:49
Medlem
LucNNs avatar
Låt folk kasta tomater och grönsaker på dig, så har du ett jobb
Citera
2021-08-20, 11:07
Medlem
feemaxxxs avatar
Om det fungerar som strippa beror väl mer på om du kan dansa och vad det är för strippklubb.

Om det handlar om prostitution så fungerar alla sorters avarter. Har en polare som gillar att ”provs” olika sorters.
”Hon var 187cm”, ”en dvärg”, ”säkert över 100kg”, ”inga bröst”, ”riktiga meloner”. Han tar aldrig några ”vanliga” tjejer.

Så det funkar nog.
Citera
2021-08-20, 11:15
Medlem
Eatlers avatar
Jag ropar troll. Du vet väl att strippor gör annat än dansa va? Du kommer behöva knulla x antal feta mc-gangsters som råkar tända på större tjejer. Har svårt att se att en människa inte siktar högre än detta så antingen troll som vill uppmärksammas på flashback forever alternativt en självdestruktiv, trasig person som tror sig ha hittat en fix på sin dåliga självkänsla. Det senare löses med att arbeta med sin personlighet, inte mängdmeter kuk.

Lycka till oavsett.
Citera
2021-08-20, 11:21
Medlem
hbtq4lifes avatar
Börja stream på twich och skaffa onlyfans.
Citera
2021-08-20, 11:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbtq4life
Börja stream på twich och skaffa onlyfans.
Tror det är lite sent. OnlyFans skall tydligen förbjuda nakenhet.
Citera
2021-08-20, 11:28
Medlem
Tack för alla era ärliga svar! Jag kommer inte gå ner i vikt jag är nöjd precis med hur jag ser ut och Nej jag är inget troll överhuvudtaget och i frågan om prostitution är det inte ett alternativ. Just därför jag skulle söka mig till en mer seriös klubb isåfall.
Citera
2021-08-20, 11:44
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
De flesta som går på bilsalong vill se smäckra sportbilar odyl, inte en Volvo 740. Sen finns det såklart de som gillar 740 men det är en helt annan sak men arrangören tar inte in ett exemplar i hallen. De visas möjligen upp i en håla i djupaste Värmland.

Strippa i Värmland kanske?
Citera
2021-08-20, 11:52
Medlem
För långt t Värmland tyvärr haha tror inte den marknaden ens finns där
Citera
2021-08-20, 12:04
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tror det är lite sent. OnlyFans skall tydligen förbjuda nakenhet.

Haha vad fanken ska den siten lovia med då?
Citera
2021-08-20, 12:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Haha vad fanken ska den siten lovia med då?
Ja, det verkar väldigt märkligt. Skall tydligen börja gälla från månadsskiftet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in