2021-08-20, 01:12
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Hyckleriet ligger i att man utnyttjar privilegier och fördelar med att vara kvinna (speciellt ung och snygg kvinna, många dörrar öppnas automatiskt) medan man gråter ut om alla påstådda orättvisor som man tydligen får utstå.
Är den 31-åriga Nadja ung och snygg då? Hon ser väl ut som de flesta ryskor, kan jag tänka mig. Men ung är hon i alla fall inte.

Som medlem i Pussy Riot så Grät hon ut över bristen på mänskliga rättigheter i Putins Ryssland. Inte så konstigt med tanke på att Putin sanktionerar utomrättsliga avrättningar eller fängsling av sina dissidenter. Jag är dock fullt medveten om att personer inom extremhögern även i Sverige emellanåt uttrycker Putin-sympatier och att mänskliga rättigheter ses som vänstervridet känslostyrt trams.
Citera
2021-08-20, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Du har gått på propagandan angående att en kvinna ska kunna bete sig precis hur som helst och fortfarande kunna kalla sig feminist. Det är ett falskt narrativ.

Du tycks ha styltat upp feminismen och feminister på ett sätt som passar din agenda men som skiljer sig rätt gravt ifrån hur många feminister själva ser på saken.
Lite som i den här tråden, där du tillskriver någon en åsikt denne aldrig haft, för att kunna argumentera att personen hycklar om just den saken, baserat på att hon minsann borde tycka så.
Sen kryddar du allt med att en massa borgerliga högermänniskor egentligen tillber marxismen.
Nja....är väl det snällaste man kan sammanfatta det som.
Citera
2021-08-20, 01:49
Medlem
otellos avatar
Är någon förvånad? Det är ju i princip detta den moderna låtsasfeminismen handlar om; i brist på faktiska orättvisor försöker man normalisera ett dekadent leverne, för att sedan svartmåla alla som yttrar en kritisk åsikt.
Citera
2021-08-20, 01:56
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Ha ha, detta har jag bara väntat på. Hon är ju så inihelvete snygg! Helt rätt att dra ekonomisk nytta av detta. Hoppas hon får många följare, det är hon definitivt värd.

Är det någon som sitter på en gratislänk månne
(Jag har inte orkat läsa hela tråden.)

Men hon påminner i ansiktet en hel del om en ganska het rysk brunett som gjorde nakenvideos som 18-19-åring omkring 2007. Och åldersmässigt kan det ju då stämma.
Hon var dock rejält bystig och den Nadja Tollonnikova som vi känner från Pussy Riots var ju helt plattbröstad. Kanske att hon gjorde en bröstreducering efter att ha fött sin dotter.
Hoppas dock att hon satt in sillisar nu, så att hon duger att runka till åtminstone. Det gjorde hon ju varje fall "digitalt" i en anti-Trump-video för några år sedan. Just den delen, att hon lyfte fram brösten som en viktig sak i den misogyna kvinnosynen, förvånade mig lite. Men det kanske bara förebådade hennes egna planer inom snuskbranschen. Hoppas det!
Citera
2021-08-20, 03:04
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Är den 31-åriga Nadja ung och snygg då? Hon ser väl ut som de flesta ryskor, kan jag tänka mig. Men ung är hon i alla fall inte.

Som medlem i Pussy Riot så Grät hon ut över bristen på mänskliga rättigheter i Putins Ryssland. Inte så konstigt med tanke på att Putin sanktionerar utomrättsliga avrättningar eller fängsling av sina dissidenter. Jag är dock fullt medveten om att personer inom extremhögern även i Sverige emellanåt uttrycker Putin-sympatier och att mänskliga rättigheter ses som vänstervridet känslostyrt trams.

Mänskliga rättigheter är ett fint koncept, tyvärr utnyttjas det numera endast för att sprida amerikansk imperialism och hegemoni runt om i världen. Har du noterat att varje land som underkastar sig principen om "mänskliga rättigheter" (lgbt, pride, mångfald, feminism, invandring...) börjar bli som en liten USA-kopia? Man blir i princip styrd från USA, man får en amerikaniserad kultur, amerikanska företag som dominerar marknaden, amerikansk media som tolkar omvärlden för oss osv. Som i gamla sovjetiska satellitstater.
Senast redigerad av stone_sleeper 2021-08-20 kl. 03:11.
Citera
2021-08-20, 03:06
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Mina vänner och ovänner, ännu ett tecken i tiden som förutspår feminismens annalkande och plågsamma död. Nadja Tolokonnikova, som var grundare till den extremistiska feministgruppen Pussy Riot, där man visade brösten i kyrkor och vandaliserade krigsmonument, har nu öppnat ett konto på OnlyFans där hon säljer porrbilder och porrvideor till män för 20 dollar i månaden.

Vi som hela tiden hävdat att gruppens medlemmar är ideologiska horor, som sålt sig som reklampelare för det amerikanska judeo-marxistiska storkapitalet har återigen fått rätt. Den feministiska övertygelsen är lika med noll, men hungern efter pengar och kändisskap är enorm.
Topic: Vad tycker ni om denna hycklande kvinna och hennes val att sälja porr på OnlyFans? I synnerhet mot bakgrund av deras påstådda ideologi:

Källor:
https://www.friatider.se/feministikon-har-skaffat-only-fans

I alla tider har männen försökt tygla kvinnors sexliv och din trådstart är ytterligare ett sånt försök. Du förutspår tom "feminismens annalkande och plågsamma död". Det är önsketänkande det. Feminismen innebär lika rättigheter för kvinnor och män. Ditt inlägg visar att vägen är lång innan det målet uppnås.
Citera
2021-08-20, 04:08
Medlem
Är väl ingen stor grej direkt. Att några enstaka personer som kallar sig feminister gör lite pengar på att visa sig nakna, går ju inte att döma "feministerna" som grupp för. Hon är en av väldigt, väldigt många personer som kallar sig feminist, och det finns många olika inriktningar och olika förståelser.

Deras aktion i kyrkan var rätt cool och bra, tycker jag.
Är ju inte direkt så att någon går att kalla hora för att dom säljer lite videos på onlyfans.
Citera
2021-08-20, 05:25
Medlem
KuReLuBs avatar
Vänstern har nu gått ett helt varv. Vad som komma skall blir intressant. Huvuden lär rulla.

Krig är fred.
Frihet är slaveri.
Okunnighet är styrka.
Citera
2021-08-20, 05:52
Medlem
Så jävla kul när grabbarna här ska förklarahon egentligen borde tycka om hon ville vara på riktigt och Vilka åsikter hon ska ha. O h de fattar inte ens själva hur absurt resonemanget låter.
Citera
2021-08-20, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
De kommer flytta till en annan porrsajt?

Världens äldsta yrke kommer ALDRIG försvinna.

Kroppsöppningar i utbyte mot något av värde.

Never gets old.
Citera
2021-08-20, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Så jävla kul när grabbarna här ska förklarahon egentligen borde tycka om hon ville vara på riktigt och Vilka åsikter hon ska ha. O h de fattar inte ens själva hur absurt resonemanget låter.

Så man får inte diskutera och debattera kvinnors ideologiska kullerbyttor?

Det är inte tillåtet enligt vissa tydligen.

Du förstår lilla vän att man får tycka och tänka vad man vill.

Tycker jag att någon är en smutsig hora så tycker jag det.

Vad ska du göra åt det?

Ingenting.

Att propagera för femifacism med attacker mot kristendom med att exponera sina mjölkjuver och sedan prostituera sig är hyckleri.

Du är hyckleri.
Pussy Riot är hyckleri.
Citera
2021-08-20, 06:23
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det var emot sexistiska värderingar (se trådstarten), och dit räknar radikala feminister porren.
Det där får du nog belägga. Inte helt säker på att du kan vara så kategorisk. Finns ju olika sorters feminism; även inom de radikala. Några är sexnegativa och vice versa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in