2021-08-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
För det första var det ett s.k "fredsbevarande uppdrag". För det andra så var det frivilligt och inte alls det TyrgilScramasax avsåg med hänsyn till det hen kallade "inställelseplikt i fronten vid krig". För det tredje tjänstgjorde kvinnor i Afghanistan om det nu ens spelar någon roll i sammanhanget. Jösses.

Fredsbevarande?

Det var en invasion.
Citera
2021-08-19, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
För det första var det ett s.k "fredsbevarande uppdrag". För det andra så var det frivilligt och inte alls det TyrgilScramasax avsåg med hänsyn till det hen kallade "inställelseplikt i fronten vid krig". För det tredje tjänstgjorde kvinnor i Afghanistan om det nu ens spelar någon roll i sammanhanget. Jösses.

Nej, uppdraget var inte fredsbevarande.
Citera
2021-08-19, 23:25
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Fredsbevarande?

Det var en invasion.

Fortfarande så har Sverige som nation och dess civila befolkning levt i fred i mer än 200 år. Vi kan hårklyva hur mycket du vill om Afghanistan och dess rättmätighet hur mycket du vill men detta är nog inte tråden för det.
Citera
2021-08-19, 23:28
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Nej, uppdraget var inte fredsbevarande.

Okej jag har nog fel i det avseendet, jag ber om ursäkt.
Citera
2021-08-19, 23:30
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Från och med 1 Oktober är det inte tillåtet med snusk något mer på OF.

Vad ska alla dessa tjejer ta sig till nu?

De kommer flytta till en annan porrsajt?
Citera
2021-08-19, 23:44
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahabibii
Bara jag som inte förstår hyckleriet?

Är det inte höjden av feminism, att få göra precis vad man vill med kroppen utan utomstående reglering av andra aktörer?

Hyckleriet ligger i att man utnyttjar privilegier och fördelar med att vara kvinna (speciellt ung och snygg kvinna, många dörrar öppnas automatiskt) medan man gråter ut om alla påstådda orättvisor som man tydligen får utstå.
Senast redigerad av stone_sleeper 2021-08-20 kl. 00:05.
Citera
2021-08-20, 00:00
Medlem
Detta var ju vänstermedias heliga ko!
Citera
2021-08-20, 00:15
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina vänner och ovänner, ännu ett tecken i tiden som förutspår feminismens annalkande och plågsamma död. Nadja Tolokonnikova, som var grundare till den extremistiska feministgruppen Pussy Riot, där man visade brösten i kyrkor och vandaliserade krigsmonument, har nu öppnat ett konto på OnlyFans där hon säljer porrbilder och porrvideor till män för 20 dollar i månaden.

Vi som hela tiden hävdat att gruppens medlemmar är ideologiska horor, som sålt sig som reklampelare för det amerikanska judeo-marxistiska storkapitalet har återigen fått rätt. Den feministiska övertygelsen är lika med noll, men hungern efter pengar och kändisskap är enorm.
Topic: Vad tycker ni om denna hycklande kvinna och hennes val att sälja porr på OnlyFans? I synnerhet mot bakgrund av deras påstådda ideologi:

Källor:
https://www.friatider.se/feministikon-har-skaffat-only-fans

Det är inget hyckleri sålänge hon själv har kontrollen och bestämmer vad och hur mycket som läggs ut.
Feminism handlar inte specifikt om porrhat men om kvinnors rätt att bestämma över sina egna kroppar.
Det finns som sagt porr där kvinnor själv lägger ut vad det vill, om en feminist skulle klaga på det så vore det dock hyckleri.
Senast redigerad av kato85 2021-08-20 kl. 00:17.
Citera
2021-08-20, 00:23
Medlem
Vad kostar det att se hennes fitta?
Citera
2021-08-20, 00:37
Medlem
Jag bryr mig inte om hon säljer fitta på OnlyFans. Det enda jag oroar mig är att småbrudar (12åringar flickor) som följer henne som en förebild.
Citera
2021-08-20, 00:57
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Så kallad liberal och sexpositiv feminism existerar inte i verkligheten. All feminism kan sammanfattas som att kvinnor är offer och män är förövare. Om feminismen vore liberal så skulle de inte kalla sig femi-nister överhuvudtaget. Rätten att få vara en hora och slampa är alltså ingen åsikt som är kompatibel med en kamp mot sexismen och patriarkatet.

Sexism kanske inte alls betyder det du tror. Att gilla sex och/eller porr behöver inte ha något med sexism att göra. Sexism handlar om att värdera könen olika (jämför tex med rasism) inte om ifall man gillar sex, att knulla eller att visa sig naken eller ej.
Citera
2021-08-20, 01:11
Medlem
inte ett dugg förvånad! Kvinnor är pengakåta i grunden, det sitter i generna.. klart de gör allt för att få pengar på lättaste sätt och nu när Feminismens alla skattefinansierade bidrag börjar sina så vänder de sig till där det går att hämta pengar snabbast och då är det att fläka ut sig på onlyfans där incels och simps finns i överflöd.. de sitter trots alls på en guldgruva, bokstavligen.

Feminister är hycklare allihopa "män" som kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in