Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Kanskje for å dreie fokuset vekk fra seg selv slik han har prøvd på de siste ukene ved blant annet bruk av forhåndsprossedering. Ved å klare å få folk til å tro at TEH er heroinist, så sannsynliggjør det at TEH kan stå bak, fordi han trengte penger til heroin.
Man ser jo på TEHs Facebook-profil at verken han eller vennene hans holder på med dop.
Når du og andre skriver om TEH og narkotika så må dere vite hva som er sant og heller ikke lyve eller døyve sannheten. Hvis han gikk på narkotika, noe jeg selv tror, pga. ryktene og det generelle inntrykket av FB-en hans, det faktum at han bare spiller i band og ikke har gjort så mye i arbeidslivet, tyder på at han har ett eller annet problem. Jeg leste noe om spillavhengighet, men jeg vet ikke hva som stemmer. Jeg synes det er helt feil å si at man kan se på facebooken til noen om de bruker narkotika, for det kan man absolutt ikke, like lite som man kan se at noen er spillavhengig, med mindre det fremgår helt tydelig at vedkommende er nettopp narkoman eller spillavhengig. TEH har minst én venn som ser veldig spesiell ut, han ser bare ikke frisk ut, så han må ha hatt et hardt liv, og de andre vennene hans vet jeg ikke hvem er, men det er jo vanlig at man har flere hundre venner på facebook, og av de kan det seff være folk med narkotikaproblemer. Hvorfor skriver du: "Ved å klare å få folk til å tro at TEH er heroinist, så sannsynliggjør det at TEH kan stå bak, fordi han trengte penger til heroin."? La oss si han ikker er heroinist, hva trengte han penger til da? eller trengte han ikke penger? når du så kommer med det om at verken han eller vennene hans driver med dop, så høres det mer ut som et forsøk på å lede oss vekk fra å tro at han er heroinist, i og med at man ikke kan se på folk om de bruker narkotika. Jeg tror AEH hadde en venninne som har drevet med narkotika i det minste tidligere i livet. Hun så herjet ut.