Fredsavtalen i Mellanöstern är med andra ord ingenting som du kommer att minnas? Eller att en amerikansk president för första gången på trettio år konfronterade Kinas gangsterregim?
Fattar inte att alla Trumpfans är såna fredsbögar. Varför?
Han säger väl till att vi inte glömmer bort honom hela tiden, tycker jag!
Det senaste jag hörde om honom var att han var rätt putt på Twitter pga de stängda av honom, men inte Talibanerna.
Kommer minnas Trumphs tid vid makten som den absolut roligaste tiden i USA historia, synd bara att det inte höll 4år till. En extra rolig sak var brevet han skicka till Erdogan vilket fick världen att skratta. Han lekte med Turkarnas högsta ledare hahaha. Dont be a bad ass otherwise we will se what i do. I fuck your economi whithin 24hours eller när han twittra mot Nordkoreas ledare att visst har Rocket man atom bomber i sin ägo men mina är större. Älskar honom. Synd att de rösta bort honom
Kan det vara så att Trump kommer att kandidera 2024?
Mycket kan hända på vägen, och Afghanistan kan bli för Biden/Harris vad Iran blev för Jimmy Carter.
Citat:
"Greatest Foreign Policy Humiliation in the History of the United States"
Former US President Trump speaking in Cullman, Alabama
Source: AFP / CHIP SOMODEVILLA
Donald Trump is back, performing in Alabama. He uses his first rally after the change of power in Afghanistan to deal out against Joe Biden. Fans and observers are convinced that Trump is already preparing for a new election campaign.