2021-08-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Det är offrets partner som åsyftas

Nej, det MGM:s mammas mellannamn som åsyftas.
Citera
2021-08-19, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Hur vet du att GM är mökhyad? Som sagt var behöver inte GM vara miljöpartistens biologiska son.

Haha vi får väl gissa att en colombiansk pappa och indisk mamma har träffat varandra i Sverige och beslutat sig att adoptera ett helsvenskt barn som sedan går bananas mot sina lärare. Absolut.
Citera
2021-08-19, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snorkherren
Jag förstår inte förvåningen över att sonen till en miljöpartist kan vara både incel eller högerextrem. Miljöpartister är ofta väldigt flummiga med hippie-ideal så det är nog mkt fri uppfostran och acceptans till att vara sökande.

Eller så har sonen gått tvärs emot sin far ideologiskt för att trotsa och göra uppror.
Citera
2021-08-19, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abbagron
Haha vi får väl gissa att en colombiansk pappa och indisk mamma har träffat varandra i Sverige och beslutat sig att adoptera ett helsvenskt barn som sedan går bananas mot sina lärare. Absolut.

Det där med indisk mamma tar jag med en nypa salt tillsvidare. Kan lika gärna vara en indofilisk svenne insnöad på yoga och tantra och sånt som bara vill vara lite new age.
Senast redigerad av torstenferdinand 2021-08-19 kl. 16:36.
Citera
2021-08-19, 16:33
Medlem
Soterns avatar
Finns det överhuvudtaget något som indikerar att brottet skulle ha några politiska eller etniska motiv?
Eller är alla här från höger till vänster programmerade att dra förhastade slutsatser på de få ledtrådar som finns?
Citera
2021-08-19, 16:34
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Jag förstår inte förvåningen över att sonen till en miljöpartist kan vara både incel eller högerextrem. Miljöpartister är ofta väldigt flummiga med hippie-ideal så det är nog mkt fri uppfostran och acceptans till att vara sökande.
Men hallå, en 15åring kan per definition inte vara incel. Varför har Flashback, som är en grymt bra idé och fenomen, lockat till sig hela Sveriges begåvningsreserv? Inte ens Jimmie Åkesson kan vara glad över attni öppnar käften. Obligatorisk abort på alla foster med IQ under 100 är mitt förslag.
Senast redigerad av allegrageller 2021-08-19 kl. 16:37.
Citera
2021-08-19, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Finns det överhuvudtaget något som indikerar att brottet skulle ha några politiska eller etniska motiv?
Eller är alla här från höger till vänster programmerade att dra förhastade slutsatser på de få ledtrådar som finns?

Kanske. Men jag får ändå kusliga Trollhättan vibbar av den här skiten.
Senast redigerad av torstenferdinand 2021-08-19 kl. 16:38.
Citera
2021-08-19, 16:37
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Finns det överhuvudtaget något som indikerar att brottet skulle ha några politiska eller etniska motiv? Eller är alla här från höger till vänster programmerade att dra förhastade slutsatser på de få ledtrådar som finns?

Nej, det finns inget som indikerar det och ja, folk här beter sig helt som du beskriver det.
Citera
2021-08-19, 16:40
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Kanske. Men jag får ändå kusliga Trollhättan vibbar av den här skiten.

Ja, samma här. Tillvägagångssättet, utklädseln, svensk flagga, att gå in på detta sätt metodiskt i en skola och hugga.

Känns inte som "gängvåld", ska bli intressant att se vilket politiskt motiv som ligger bakom. För jag tror det är något sådant.
Citera
2021-08-19, 16:43
Medlem
Citat:
Det spelar inte så stor roll vad tråden handlar om. Det hela utvecklar sig till en vänster/höger kamp om vem som har rätt.
Att det är en förvirrad pojke i 15 års åldern som mår jävligt dåligt av någon anledning är helt obetydligt och att en lärare har blivit offer för denna 15åring betyder inget när Höger/Vänster ska skylla på varandra.
Citera
2021-08-19, 16:43
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Nu känner jag betydligt färre talibaner än miljöpartister så jag kan inte riktigt jämföra Men av de ganska många i MP jag känner så är närmare 9/10 rätt udda individer.

Nästan alla miljöpartister är riktigt skumma människor, ja.

Med tanke på vad farsan har för åsikter om svenskar som röstar på Sverigedemokraterna så går det inte att utesluta att sonen har blivit rejält hjärntvättad.
Citera
2021-08-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Kolla hur han ser ut så förstår du…
Han är inte Svensk, 100% säker. Någonstans i dessa länder Pakistan, Afghanistan etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in