Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Svaret är mycket enkelt: det slänger skit på fel personer. Så här nära inför valet är det ett stort tabu. Inget får ifrågasättas.
Det är dödstyst i media gällande de ansvariga för hela soppan. Från att tidigare så gott som dagligen slängt skit på Trump för minsta lilla så är globalistmedia nu i princip knäpptysta. Bidens och alla andra globalisters ansvar sopas under mattan. Skadekontrollen är maximal.
Nu när globalister använt sin "kompetens" och ofrånkomligen gjort bort sig å det grövsta (även svenska diton), då gäller locket på, till vilket pris som helst. Jag hatar svensk media. Den dagen mångkulturen bränner ner deras högkvarter ska jag fira med skumpa.
Jodå, jag är helt på det klara till orsaken. Blir bara så jävla trött på skiten.
Det värsta är att majoriteten av svenskarna inte förstår vad som pågår och köper medias äckliga agenda. De är måhända trötta på massinvandringen men där tar tankeverksamheten stopp. Orsak och verkan dribblas skickligt bort av media och den som inte bryr sig nämnvärt kan/orkar inte tänka egna logiska tankar.