Citat:
Ursprungligen postat av
Wieso
Det här har jag funderat mycket på och jag tror att du har helt rätt i det du skriver. Vi har en tjej på jobbet som är från Aleppo. Aldrig att hon tar sprutan, hennes ord.
Låt det vara min ensak/hemlighet ifall jag vill berätta om jag har tagit sprutan eller inte ( jag har inte tagit den ). Gå omkring och visa upp ett Pass för att ta en öl på krogen?!?
Vad blir nästa steg? Visar upp ett pass för att man inte har röstad SD?
Ja, där ser du. Till och med fruntimren har mer stake än svenska betahannar som ställer sig på led och "kavlar upp" (helvete vilken retarderad slogan) för att någon säger åt dem utan att tänka själva.
Aldrig att Peshmerga-amazonerna skulle låta sig kuvas på det viset heller.
Jag tror inte att det finns någon risk för våldsamt hemska biverkningar heller, jag tycker bara att det vore lika jävla onödigt att ta det som brudjävlar som käkar panodil i tid och otid. Meningslöst.
Mitt bidrag till pandemibekämpningen är som sagt att inte flänga runt som en idiot. Jag lämnar sällan tomten annat än för arbete och matinköp.
Det gjorde jag visserligen inte innan heller, inget har egentligen förändrats för min del.
Jag är inte blatte själv, men jag är faktiskt rätt glad att en del av dem finns här nu. Annars hade det blivit totalitärt för lääänge sen.
I ett homogent Sverige hade det här blivit en mardröm eftersom inte en jävel vågat ifrågasätta.
Den sociala pressen hade blivit riktigt obehaglig.