Tycker inte här är särskilt mycket direkt hat mot kvinnor...? Fast jag kanske missat nått?
Jag har hängt här sen typ 2002 o var kanske lite av en "inceltyp" (förutom helt oskuld o hatet mot kvinnor) eftersom jag bara satt hemma o drack öl istället för att träffa tjejer. Sen när jag närmade mig 30 började jag, trots autism, få lätt för att träffa tjejer numera. Att jag kände mig "incel" innan berodde på en helt annan sak.
Men jag tycker den här "incelrörelsen" är smått intressant som fenomen. Kanske som ett subforum i
(FB) Subkulturer och socioekonomiska livsstilar ? Vet inte om det fortfarande gäller att få ihop minst 30 trådar om det. Men vad jag förstått finns det hela forum (utomlands) som det bara vräks ut kvinnohat på? O ett sånt forum här, tycker jag att vi kan hoppa över... Det finns väl inget direkt diskussionsmaterial i det?
Den där hatgruppen ger jag inte mycket för o visst kan dom kanske skada Flashbacks rykte via direkta lögner, men det är ju ingen som tar dom på allvar längre (förutom Mats Dagerlind på Samnytt...).
Jag tycker moddarna sköter det rätt snyggt att hålla isär diskussion o rent hat, med tanke på att forumet är så stort.