Citat:
Ursprungligen postat av
kolingen321
Jag har empati med kvinnorna i det där landet...Dom männen som flyr först och lämnar kvinnor och barn hemma .. Herregud.
Nja så är det nog inte för det mesta. Det finns väldigt många ungkarlar i Afghanistan på grund av att en man kan ha flera fruar. Praktiskt taget alla kvinnor är gifta och har barn.
Sedan är det ju så att dessa unga män som sticker iväg tänker skicka pengar till sina familjer och hämta hit dem så fort det är möjligt genom anhöriginvandring.