2021-08-17, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Kanske detta redan har postats om men på VAKEN.se rapporteras om en studie som visar att D3-vitamin och zink minskar covid-19 med 90 %.

Ätit det sedan Covid-19 kom och mår utmärkt, mitt immunförsvar är på topp, behöver inte ta några sprutor från globalist företag som avskrivit sig allt ansvar för vad deras giftiga vaccin kan ge för framtida skador.
Citera
2021-08-17, 17:43
Medlem
RonPaul2008s avatar
Citat:
Ett tips, köp hellre melatonin från Finland, det säljs på vanliga apotek, finns på nätapotek att beställa, kanske är säkrare än Alibaba:

https://perheapteekit.fi/

Sök på melatonin, finns flera produkter.

1 mg räcker rätt bra för de flesta för insomning, finns också i doser som 1,9 mg, 3 mg och högre.

Melatonin finns på apotea.se också, köpte på mig några paket för ett par månader sedan då jag hörde att det kunde hjälpa.
Citera
2021-08-17, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Det ät märkligt, jag och flera andra på forumet hat bett om länkar direkt till vilka handlare folk som påstår sig ha köpt ivermektin av, det enda man får är ett svepande svar att att det finns om du googlar eller som nu senast det finns att köpa på Alibaba, jag börjar tro att att ingen egentligen har köpt ivermektin!!!!

Ivermektin skall du endast ta om du är svårt sjuk i Covid-19 och då ligger du redan på IVA ändå.

Är du frisk och vit svensk så skippa gift vaccinen och stärk ditt immunförsvar med C-vitamin, D-vitamin och Zink. Röker du så sluta med det och gå även ner i vikt.

Gör du det kan du skratta åt gift vaccinen de försöker lura i dig. Ingen vet de framtida biverkningarna av vaccinen och läkemedelsbolagen har helt friskrivit sig från ansvar, undra varför??
Citera
2021-08-17, 17:51
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Det ät märkligt, jag och flera andra på forumet hat bett om länkar direkt till vilka handlare folk som påstår sig ha köpt ivermektin av, det enda man får är ett svepande svar att att det finns om du googlar eller som nu senast det finns att köpa på Alibaba, jag börjar tro att att ingen egentligen har köpt ivermektin!!!!

Tips sker numera enbart via pm, sen en del fått grejorna beslagtagna i tullen.
Detta borde duga: https://ibb.co/JvdDKcb

Citat:
Ett tips, köp hellre melatonin från Finland, det säljs på vanliga apotek, finns på nätapotek att beställa, kanske är säkrare än Alibaba:

1 mg räcker rätt bra för de flesta för insomning, finns också i doser som 1,9 mg, 3 mg och högre.

Ett missförstånd här, Melatonin finns över disk här hemma, det är Ivermectin som är svårt att få tag i.
Citat:
Kanske detta redan har postats om men på VAKEN.se rapporteras om en studie som visar att D3-vitamin och zink minskar covid-19 med 90 %.

Det här är väl det som utlöser de största grälen mellan läkargrupper och forskare. Det här käkar redan många flashbackare, och Läkartidningen har haft stor artikel om detta, där sen näthatet kom som ett brev på posten av vitaminer var humbug etc etc.

Vad är det för fel att fixa upp det egna immunförsvaret...?

Igår hade vi även rapport om CBD-oljan, kan bli en rolig mix ihop med D3 o zink,,,
Senast redigerad av vittne-x 2021-08-17 kl. 18:02.
Citera
2021-08-17, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Tips sker numera enbart via pm, sen en del fått grejorna beslagtagna i tullen.
Detta borde duga: https://ibb.co/JvdDKcb

Ett missförstånd här, Melatonin finns över disk här hemma, det är Ivermectin som är svårt att få tag i.

Ivermectin skall ges vid svår Covid-19, inget man skall laborera med själv hemma. Sådant skall ges på IVA.

För att förebygga svår Covid-19 skall man äta c-vitamin, d-vitamin och zink plus gå ner i vikt och sluta röka. Stärka sitt immunförsvar är nyckeln till att motverka Covid-19.
Citera
2021-08-17, 18:15
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Ivermectin skall ges vid svår Covid-19, inget man skall laborera med själv hemma. Sådant skall ges på IVA.

För att förebygga svår Covid-19 skall man äta c-vitamin, d-vitamin och zink plus gå ner i vikt och sluta röka. Stärka sitt immunförsvar är nyckeln till att motverka Covid-19.

Inget svenskt IVA administrerar Ivermectin.

Flera hundra läkare har tillsammans tagit fram protokoll både för profylax och vid lättare infektioner för privatpersoner, samt även instruktioner för IVA-personal vid allvarligare infektioner.
Jag tror helt enkelt mer på deras rekommendationer än ditt s.k inlägg med kommunistisk betoning....

https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2020/11/FLCCC-Alliance-I-MASKplus-Protocol-ENGLISH.pdf
Citera
2021-08-17, 18:19
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Citat:

Jo, det är sant att melatonin finns på svenska apotek men det är betydligt dyrare, titta och jämför med priserna på finskt nätapotek.
Citera
2021-08-17, 18:21
Medlem
Citat:

Finns även att köpa på amazon.se.
Citera
2021-08-17, 18:22
Medlem
Jag har hittat en säljare med många köpare och många recensioner och många köpare är från EU och alla ger 5 stjärnor av 5 möjliga. Det är bara en recension med bild men burken ser ju legit ut men skiljer sig mot vad som länkas i tråden, det finns flera säljare som säljer samma produkt till mycket låga priser, priset gör mig tveksamt plus att det står, beskrivning av produkt: Farm Animals. tabletterna är på 5 mg.

Är det skillnad på Ivermektin för djur, har för mig har läst nått om det men kommer inte ihåg var.
Citera
2021-08-17, 18:24
Medlem
Citat:
Inget svenskt IVA administrerar Ivermectin.

Flera hundra läkare har tillsammans tagit fram protokoll både för profylax och vid lättare infektioner för privatpersoner, samt även instruktioner för IVA-personal vid allvarligare infektioner.
Jag tror helt enkelt mer på deras rekommendationer än ditt s.k inlägg med kommunistisk betoning....

https://covid19criticalcare.com/wp-content/uploads/2020/11/FLCCC-Alliance-I-MASKplus-Protocol-ENGLISH.pdf

Okej, ska läsa på om det. Personligen kommer jag inte behöva använda Ivermectin då jag stärkt mitt immunförsvar och inte är i en riskgrupp.

Kunde tänka mig svensk IVA inte ger Ivermectin till patienter, som vanligt så måste patienter hjälpa sig själva i detta landet styrt av idioter.

Jag är anti-kommunist och anti-globalist, mitt användarenamn här är anti-kommunistiskt
Citera
2021-08-17, 18:26
Medlem
Citat:
Jag har hittat en säljare med många köpare och många recensioner och många köpare är från EU och alla ger 5 stjärnor av 5 möjliga. Det är bara en recension med bild men burken ser ju legit ut men skiljer sig mot vad som länkas i tråden, det finns flera säljare som säljer samma produkt till mycket låga priser, priset gör mig tveksamt plus att det står, beskrivning av produkt: Farm Animals. tabletterna är på 5 mg.

Är det skillnad på Ivermektin för djur, har för mig har läst nått om det men kommer inte ihåg var.

Jag skulle vara MYCKET försiktig innan jag köpte och åt det du beskriver. Medelåldern för dö i Covid-19 i Sverige är 82år, tänk på det. Covid-19 är INTE digerdöden.
Citera
2021-08-17, 18:35
Medlem
negrofobens avatar
Ytterligare en stor studie som visar att placebo är lika effektivt som ivermectin.

https://dcricollab.dcri.duke.edu/sites/NIHKR/KR/GR-Slides-08-06-21.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in