Citat:
Ursprungligen postat av
AbuserUser
Vi har försökt otaliga gånger att göra det! Det här visar att det är lönlöst! Bygg ett starkt fäste emot dom och alla som sympatiserar! Varsågod, dra dit om du tycker det är bättre! Det kommer bli kloak mot high society!
Jag vet inte om jag förstår dig fullt ut, men Afghanistan tar man inte lätt. Kanske lite som mellanösterns Vietnam.
Backa och sluta ödsla västerländska människoliv i en konflikt som västvärlden själva skapat.
Tvinga inte på någon de inte vill ha, riv inte upp rötterna med tron om att din version är bättre än deras.
De är afghaner i sitt eget land, vad har vi för rätt att attackera dem?