Citat:
Ursprungligen postat av
Skaffern
Vackert hade varit att atombomba hela Afghanistan men det hade inte hänt oavsett president.
Vill ökenfolket inte stå upp och kämpa för sitt eget land trots 20 år och fri tillgång till vapen så kvittar det om han hade stannat 80 år till.
De hade hoppat på jeepar, kameler, stridsvagnar eller flygplan oavsett.
Varför ödsla atombomber på dessa, lämna dem bara ifred och låt naturen ha sin gång.
Vore allt för jävligt om någon part börjar atombomba, trots att man sökt atomvapen i dessa regioner så har israel totalt glömts bort, konstigt?