Citat:
Ursprungligen postat av
Pazzamo
Talet är inte hans egna ord, han har öronsnäckor och får höra orden innan han säger dom samt att han ser orden på en icke synlig skärm från en telepromter. De efterblivna miffona som hyllar honom i tråden tror tydligen att Biden själv har skrivit talet. Han vet inte ens vad han svamlar om och har högst troligen redan glömt bort allt han har pratat om medans han tas om hand av sina vårdare bakom kulisserna.
Va?? Menar du att Biden inte skriver sina egna tal som resten av världens ledare?
Bara för att man är ett fanboy så kan man hålla två tankar i skallen samtidigt. Iallafall de flesta.
Talet och dess innebörd var bra oavsett vad man tycker om Biden.
Själv tyckte jag att han verkade rätt pigg för att vara 130.
Hade Trump bara kunnat uppföra sig så här civiliserat och anständigt så hade han fortfarande varit president med sin politik.