Citat:
Ursprungligen postat av
carol043
Han har ju rätt i allt. Hade inte spelat någon roll om de stannat fem år till när de fega kräken i Afghanistans usla armé ger upp direkt. Lika bra att dra av plåstret direkt.
Visar vilket pissfolk Afganerna är, fega jävlar som inte står upp för sitt land. Och nu när Talibanerna kommer så duger inte det utan många kommer hit istället.
Ingen jävel ska hit.