Citat:
Ursprungligen postat av
nidhoogen
Grabben, det är getherdar och bönder. Tror du de bryr sig om BNP, lyxbilar och plastprodukter?
Dessutom har Kina redan erkänt dem, Iran och Ryssland lär göra likadant.
De kommer överleva precis som förr, skillnaden är att de är fria.
"On Monday, Moscow’s ambassador in Kabul said that the Afghan soldiers that usually guarded the premises had been replaced by Taliban fighters. According to Kabulov, who heads a department at the Russian Foreign Ministry, Moscow is ready to work with the militant group to deliver a transitional government."
Tror inte vi har nån konflikt i åsikt
Har inte påstått att de kommer gå under eller något sådant. Säger bara att de kommer behöva deala med länder i området som blankt kan skita i dem om de vill eller döda dem om de så känner för det. Vill de ha välstånd så är det omvärlden de får deala med, vill de inte det så får de sitta i sitt land tills världen går under om de känner för det.