Skärp dig nu. Jag menar naturligtvis att de som vill fly skulle kunna göra det under ordnade former, istället för att klättra på flygplansvingar i panik - som nu sker.
Skärp dig nu. Jag menar naturligtvis att de som vill fly skulle kunna göra det under ordnade former, istället för att klättra på flygplansvingar i panik - som nu sker.
Inte nog med att de inte förstår att de kommer blåsa av, de är också korkade nog att sitta på luckorna till hjulen. Förstår de alltså inte ens att dessa kommer fällas in.
Det är alltså dessa raketforskare som ska rädda Sverige.
Vilken miss av biden. Han trodde väl regimstyrkorna skulle slåss och låta dom lämna landet i lugn och ro.
Blev istället rena kaoset på flygplatsen. 1000 soldater till ska till flygplatsen. Ser ju fullt ut med folk redan.
Man plockar väl bort ambassadpersonal och sen lämnar resten åt sitt öde.
Inte nog med att de inte förstår att de kommer blåsa av, de är också korkade nog att sitta på luckorna till hjulen. Förstår de alltså inte ens att dessa kommer fällas in.
Det är alltså dessa raketforskare som ska rädda Sverige.
Varsågod. Den senile levererade som vanligt. Lyset är på men ingen är hemma...
Herregud vilken skämskudde. Det där alltså.. Man saknar ju Trumps förmåga att deraila journalisterna. Som att se en stackare som struntat i att plugga inför ett muntligt seminarium.
Tja. De boende i Kabul som vill fly hade i alla fall en realistisk möjlighet. Om man givit dem lite mer tid, lite klarare besked, satt in lite mer resurser, osv.
Håller helt med dig. Framförallt alla kvinnor i det där Landet. Men nej som vanligt blir det att vi "räddar" massor med unga friska män medans kvinnorna blir kvar och behandlas som djur
Det är ju dom flesta som vill fly.
Vart har du tänkt dom skall ta vägen.
Förmodligen helt uppe i dimman men väl ute ur röken så kommer Biden ha en pressis 3:45 PM ET (21:45 svensk tid?). Intressant höra vad snurrbollen har att säga om scenerna som utspelar sig.