Citat:
Ursprungligen postat av
NuLugnarDuNerDig
Detta är så utbrett så man undrar om det har funnits någon god kraft mot talibanerna.
Varenda militärbas har haft danspojkar som blir våldtagna av officerarna och när det blir kontroller så göms dom.
Hela militärmakten har genomsyrats av "jag blev knullad när jag var liten så nu är det min tur, dom får sin tur när dom är vuxna"
Exakt. Oerhört många pedofiler/bögjävlar som levt livet i 20 år nu är skiträdda så de är desperata, klättrar upp på flygplan etc.
"The practice of bacha bazi by warlords was one of the key factors in Omar mobilizing the Taliban.[60] Reportedly, in early 1994, Omar led 30 men armed with 16 rifles to free two young girls who had been kidnapped and raped by a warlord, hanging him from a tank gun barrel.[61] Another instance arose when in 1994, a few months before the Taliban took control of Kandahar, two militia commanders confronted each other over a young boy whom they both wanted to sodomize. In the ensuing fight, Omar's group freed the boy; appeals soon flooded in for Omar to intercede in other disputes."