Citat:
Ursprungligen postat av
KingKerry
Aa om du nöjer dig med att kunna investera i 4 av 10 000 kryptos samt att bara kunna "tradea" 8h per dygn och inget på helgerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Håller med, Avanza har sina nackdelar. Men 24/7 är inte ett problem så länge du inte är en daytrader som vill göra ett par trades i veckan...
Jag bara säger att man har täckt in rätt mycket med att kunna trada BTC, ETH, DOT och ADA.
Fler lär dock komma kommande månaderna redan skulle jag gissa , iaf så länge inte DeFi och NFT går under som fiaskon.
Precis, det man sparar långsiktigt (flera år) gör varken till eller från att man bara kan köp/sälja när traditionella börsen är öppen. Dem stora ökningarna i värde över kommande 5/10år ser jag hellre att man får lindrigare beskattning som något viktigare om man vill realisera i en bostad tex.
Sen har jag en mindre summa utanför på kryptobörser där man tradear altcoins mm. Staking osv.
Båda är bra på sina sätt. De kompletterar varandra fint just nu.
Och snart lär vi säkert se ”Defi cert” på börsen. Typ att Valour har en portfolio av defi/DEX tokens som man får exponering mot osv. Det lär nog utvecklas på den fronten..