2021-08-16, 09:45
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Aldrig hört talas om.

Jag tycker någon får offra sig för lite tantramassage och komma tillbaks med en recension av snubben.

Ja vilken bra idé! Någon kan väl offra sig och beställa en massage, och sedan komma tillbaka med en recension?
Citera
2021-08-16, 09:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
För det första kan det väl vara ett fejkat konto likt att vissa fejkar tinderprofiler med kändisars bilder. Men om det nu är sant, kan det kanske vara polskan Margaret? Känns som att hon skulle kunna jobba inom branschen, och det är hyfsat vanligt i Polen. Att det står priser i Euros dessutom tyder väl på att det lutar åt en utländsk artist?

Det är redan länkat i tråden:
https://rentmen.se/Masseur_Sthlm

Bilderna föreställer Andres Esteche från Fame Factory, numera Andy E. Kan såklart vara någon som har snott hans bilder - är man konspiratorisk så kan det vara så att Stoppa Pressarna skapat den själv. Med det sagt så skulle det inte förvåna mig om det är vanligare än man tror - man tjänar knappast mycket pengar på att vara d-kändis i Sverige och det finns en del som till synes inte har en andra karriär att falla tillbaka på och måste dra in pengar på något sätt. Gissningsvis så sköts det mer privat än så här offentliga sidor dock.
Senast redigerad av moralhora 2021-08-16 kl. 09:55.
Citera
2021-08-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är redan länkat i tråden:
https://rentmen.se/Masseur_Sthlm

Bilderna föreställer Andres Esteche från Fame Factory, numera Andy E. Kan såklart vara någon som har snott hans bilder - är man konspiratorisk så kan det vara så att Stoppa Pressarna skapat den själv. Med det sagt så skulle det inte förvåna mig om det är vanligare än man tror - man tjänar knappast mycket pengar på att vara d-kändis i Sverige och det finns en del som till synes inte har en andra karriär att falla tillbaka på och måste dra in pengar på något sätt. Gissningsvis så sköts det mer privat än så här offentliga sidor dock.

Okej! Trodde inte riktigt på att det var hon som jag nämnde själv heller, men det är bekräftat att det Andres alltså. Aldrig hört talas om faktiskt.
Citera
2021-08-16, 11:45
Medlem
nickomyras avatar
Men är det inte väldigt billigt ?
Citera
2021-08-16, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smaskigbajs
Det måste vara Carola. Jag skulle gärna betala mycket för att slicka hennes tuttar.
Det är Andres Esteche
Citera
2021-08-16, 14:52
Medlem
guldkorns avatar
Tidigare ordförande för RFSL Stockholm, hälsosamma organisationer de där…
Citera
2021-08-16, 14:57
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Okej! Trodde inte riktigt på att det var hon som jag nämnde själv heller, men det är bekräftat att det Andres alltså. Aldrig hört talas om faktiskt.

Ska man vara krass är det väl så att det är bekräftat att det är Andres på bilden. Huruvida han faktiskt säljer sex är desto mer oklart och Stoppa pressarna är en rätt risig källa.
Citera
2021-08-16, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Men är det inte väldigt billigt ?

Det är i euro inte kronor var det någon här som skrev. Reagerade också först på priset, tänkte att han värderar sig inte särskilt högt men jag har inte koll på prostituerades prislista
Citera
2021-08-16, 15:11
Medlem
peterZiipens avatar
Alla födda innan 00-talet har väl ändå hört Olè Olè någon gång - oavsett om det var frivilligt eller ofrivilligt.
Citera
2021-08-16, 16:38
Medlem
LenaPauls avatar
Hehe enligt rycktet så är han en av rfsl stjärt gossar mycket som är fel med deras sjuka organisation
Citera
2021-08-16, 16:47
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Henemark känns för gammal och när var hon med i melodifestivalen ?
2013

https://www.youtube.com/watch?v=evJPfngo1b8
Citera
2021-08-16, 17:15
Medlem
På sett och vis är det lite lustigt. Men samtidigt lite tragiskt.
Alla feminister hatar män som köper sex av kvinnor.
Men hur skall dom ställa sig till män som köper män ?.
Värdet på homosexuella män är ju trots allt högre än hetrosexuella män. Ja,till och med högre än homosexuella kvinnor. För att inte tala om hetrosexuella kvinnor.
Hur fan reder vi ut det här ?.
Sex är fult.Köpa sex är fulare än så..Om det nu inte sker mellan homosexuella. Helst från något icke nordisk land....ja,jag vet e faan. Men fult är det.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in