Citat:
Ursprungligen postat av
Dekorgardinen
Äääääääääälskar min Apple Watch, så jävla bra

, man kan ladda ner musik till den från Spotify

den ser snygg ut också!

köpte min för 3 och 5 värd pengarna

Den enda Apple produkt jag har ägt var en Iphone för några år sedan, uppfattade det som att jag blev låst till Apple-produkter/mjukvaror för att få ut det mesta av telefonen vilket kändes drygt.. vet inte om det är samma sak med Apple Watch, men det avskräckte mig iaf från att köpa något mer ifrån Apple
Citat:
Ursprungligen postat av
SVT1970
Kolla in Garmin fenix 5, den har nog allt du söker och den är billigare nu.
Bra tips, tack! Priset är en viktig faktor, läste på lite och insåg att jag lär upp i plus-modellen för att få tillgång till musik, men dessvärre avskräcker batteritiden för storleken jag helst vill ha (42mm), hälften mot den jag har nu om jag kör gps+musik.
Citat:
Ursprungligen postat av
448
Garmin Tactix Bravo och Charlie om du vill ha fräsig design , dessa saknar dock pulsmätare i boeten p.g.a annat armband
Designen är inte jätteviktig för mig, det enda är att jag tycker det är galet fult med dom stora modellerna samt att jag har smala handleder.
Fyll på med mer tips, en riktig djungel det här med sportklockor.. även om man riktar in sig på ett märke så som garmin så blir det snårigt då varje serie har en jäkla massa modeller att välja på.