2021-06-20, 22:12
Medlem
KronPelles avatar
Stora framtänder och skrattar åt sina egna skämt.. Sveriges svar på Seinfeld - Jacob

Lika rolig som fästingen jag drog bort från pungen efter gårdagens heldag på stranden.
Citera
2021-06-25, 07:32
Medlem
Ni är absolut bäst, Jonas och Hans!! Sjukt bra kombo och jätte tack J.Ö som lämnade oavsett hur illa osv, det var ingen förlust, tvärtom🙏🏼
Off limits är Veckans höjdpunkt bland poddar!
Citera
2021-06-29, 12:49
Medlem
Jonas, helt rätt, en man ska idka sin manlighet liksom kvinnan sin.
Jag som kvinna skulle bryta ihop eller upp om min man grät titt som tätt…
Finns saker som är värre som definitiva avsked osv Ouff okej jag vet det finns män som väljer att vara kvinnan i relationen och kvinnan som man.. Men hur skulle det se ut som alla män hade en längtan efter klänningar o smink, skvallra och kika bakom gardinen på grannar…och dessutom böla i tid och otid så sminket rinner… hahaha…
Citera
2021-08-13, 15:13
Medlem
Så jävla skönt att skitpodden Off Limits är tillbaka efter sommaruppehållet med allt sitt underhållande skitsnack. Helt fantastiskt att den helt ovidkommande historien om Fatty Arbuckle kunde ta säkert 45 minuter att berätta
Nu kööööööör viiiii
Citera
2021-08-13, 21:02
Medlem
Mycket fint, saknad i min veckolyssning
Citera
2021-08-14, 10:51
Medlem
Vart fan är Jakob???
Dom kan väl göra som Helloween och sluta bråka med varandra och köra samtidigt?

Problemet är väl att Alfa-hanen Jakob skulle stjäla rummet från Politruken Hans W och det skulle bli tjafs igen

Eller vad tror ni??
Citera
2021-08-14, 11:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Vart fan är Jakob???
Dom kan väl göra som Helloween och sluta bråka med varandra och köra samtidigt?

Problemet är väl att Alfa-hanen Jakob skulle stjäla rummet från Politruken Hans W och det skulle bli tjafs igen

Eller vad tror ni??
Jag tror att Jakob vägrade anpassa sig efter Bauer Medias krav på vad man fick och inte fick säga. Samma anledning som Freakshow la ner.
Citera
2021-08-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror att Jakob vägrade anpassa sig efter Bauer Medias krav på vad man fick och inte fick säga. Samma anledning som Freakshow la ner.

Det var ju bra som det var. Både FS och OL dög som det var så frågan är egentligen om det är Jakob eller Bauer medias fel att det blev fiaskopannkaka av det hela????
Citera
2021-08-14, 20:47
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Det var ju bra som det var. Både FS och OL dög som det var så frågan är egentligen om det är Jakob eller Bauer medias fel att det blev fiaskopannkaka av det hela????
Vi vet ju inte vad Bauer hade åsikter om. Det är ju inte Jacke som är ansvarig utgivare, så jag tror helt enkelt att Bauer började klippa lite för mycket i avsnitten och att vi inte har hört det som det blev gräl om.
Citera
2021-08-21, 22:23
Medlem
AldrigGeUpps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigGeUpp
Jämför med gamla avsnitt. Jakob höll en väsentlig högre nivå/roligare än denna trötta miljöpartist (vad han nu heter) som bisitter nu. Stjärnstopp.

Jag måste revidera mitt tidigare inlägg. Miljöpartisten har vuxit till sig och blottlagt sina (ändock små) pungkulor. De syns knappt, men de luktar - alltså finns de. Kanske inte så det skulle räckt för att stå emot på Karelska näset 1944, men gott väl för en avdankad radiopratare.

Kudos - all heder från en skattebetalare som är förbannad över sakernas tillstånd.
Citera
2021-08-26, 13:52
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Jakob var dubbelmoralen personifierad. Skönt att slippa honom. Satt ena veckan och skrattade åt när Jonas hånade Alex Schulman, för att nästa vecka bjuda in AS i Freakshow och låtsas som om det regnar.

Hans är inte det komiska geniet direkt, men han kompletter Jonas bra.
Citera
2021-08-28, 11:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
För er som missat så tror jag att det nya namnet blir ”Inaktuellt”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in