Citat:
Ursprungligen postat av
itazon
Nej, det är ett ohederligt påstående. Hälsosamt leverne leder statistiskt till mindre allvarlig COVID, men påverkar inte din risk att få COVID.
Gällande din "diktatoriska sidor"-kommentar tror jag att du har en del att läsa på om samhällsbygge innan du uttalar dig, du låter väldigt oinsatt och det är väl snudd på att man tror att du kommer uttala dig om att man enbart har rättigheter men inga skyldigheter som en del av samhällskontraktet.
Nja, var spanska sjukan ofarlig? Även med vaccin så borde vi, med vi som "mänskligheten" snarare än en sub-gruppering av mänskligheten, vara oroliga då SARS-CoV-2 uppvisar en del oroväckande beteende när det kommer till mutationstakt och kors-immunitet mellan stammarna.
Jag märker att du inte tittade på klippet.
About this Show:
A study involving 100,000 subjects demonstrated the importance of exercise and physical activity in decreasing the risk of infectivity, severity and mortality of COVID-19.
Så jag står fast vid att den stora hälsorisker för människor är dataspel istället för att röra på sig läsk istället för vatten chips istället för broccoli.
Med en vältränad och näringsriktig gödd population skulle covid vara en fis i universum.
Nu särskilt i USA märks det, bland feta typ 2 diabetes högt blodtryck folk är det en farlig otäck sjukdom.
Fel livstids val leder
till mer sjukdom och ju desperatare vill man tvinga andra att ta ett experiment vaccin.
Det saknar trots all fas 3 studier.