Citat:
Ingen i Ebbas omgivning kan stoppa henne. Hon låter bara ja sägare få sin röst hörd. Om någon ifrågasätter henne kastas de i sann frikyrkoqnda ut i kylan. Vidare ger sig Ebba aldrig. Hon är som en pitbull som biter sig fast och vägrar släppa.
Jag tänker att Ebba från sin partiledare sida på Facebook, där hon innan detta enbart skrivet jobbrelaterade inlägg, utan möjligtvis någon jul och sommar hälsning.
Har lyckats med att beskylla individer utan att ha någon form av bevis. Lyckats påstå att Esbjörn på 10 dagar gå från glasklar till att stå under mörka krafters påverkan. Vidare har hon skrivet så man både kan peka ut rena lögner och peka på delar i texten där hon skrivet för att vilseleda läsaren. Hennes inlägg har fått henne dömd för förtal. Och vidare har hon erkänt
att hon uppfattat att Esbjörn hävt avtalet, lovat att acceptera hävningen.
Alla förstår ju att hennes krav på att få träffa Esbjörn själv för att bedöma om han är påverkad av det onda eller inte är orimligt.
På riktigt kan man hitta någon motsvarighet till någon som har gjort bort sig så mycket på Facebook förut? Knappast ens om man går internationellt skulle jag tro.
Jag tänker att Ebba från sin partiledare sida på Facebook, där hon innan detta enbart skrivet jobbrelaterade inlägg, utan möjligtvis någon jul och sommar hälsning.
Har lyckats med att beskylla individer utan att ha någon form av bevis. Lyckats påstå att Esbjörn på 10 dagar gå från glasklar till att stå under mörka krafters påverkan. Vidare har hon skrivet så man både kan peka ut rena lögner och peka på delar i texten där hon skrivet för att vilseleda läsaren. Hennes inlägg har fått henne dömd för förtal. Och vidare har hon erkänt
att hon uppfattat att Esbjörn hävt avtalet, lovat att acceptera hävningen.
Alla förstår ju att hennes krav på att få träffa Esbjörn själv för att bedöma om han är påverkad av det onda eller inte är orimligt.
På riktigt kan man hitta någon motsvarighet till någon som har gjort bort sig så mycket på Facebook förut? Knappast ens om man går internationellt skulle jag tro.
Ebba delar med sig av det privata på Facebook och Instagram, hon visar upp barnen utan ansikten likt den där Megan gör. Likheterna är bestickande. De använder barnen som en peepshow, lite dolda utan att man kan se deras ansikten. Andra likheter är att Ebba Busch och Megan ser de egna problemen, som något allmängiltigt problem.
Jag personligen lyssnar gärna och diskuterar folks problem. Men jag har full koll på att det är deras problem och inte mina.
Att det finns folk som har problem med att Esbjörn inte vill sälja och att han umgås med folk som Ebba Busch inte gillar, är makabert. När folk tycker Ebba Busch har rätt till en random medborgares fastighet för att just den fastigheten är vad hon vill ha, till ett underpris, och genom listiga omständigheter kring avtalets tecknande, m.m. har Ebba Busch lyckats göra sina privata problem till andra personers problem.
Som offentlig person, politiker och kristen borde Ebba Busch inse hur fel det är att härja med en åldring om hans egendom. Min slutsats är att endast däng i tingsrätten kommer få anhängare att förstå vad en falsk profet kan ställa till med. Det kan vara så illa att folk inom KD vill se Ebba Busch få sin tredje rättsliga smocka. Först de avvisade ansökningarna om lagfart, sen förtalsskandalen och till sist en dom där hon förlorar denna tvist i tingsrätten.
Ebbas personliga problem med att hon inte får bosätta sig på den fastighet hon till varje pris vill ha, blir ett allmängiltigt problem för Sveriges framtid, där hon äventyrar en framtida borgerlig regering.
Om folk inom KD inte vågar säga emot denna outbildade och obildade kvinna förtjänar de låga siffror i opinionen och att till slut åka ur riksdagen.
Senast redigerad av Vresrosen 2021-08-14 kl. 15:56.
Senast redigerad av Vresrosen 2021-08-14 kl. 15:56.