2021-08-12, 10:07
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Aldrig varit på nakenbad man alla män går väl runt med stånd ? Är väl ingen som inte får bånge ? Eller
Är de helt ok att ligga och runka eller blir omgivningen obekväma ?

De som bruka vara på nakenbad, tro knappast de får stång för se några nakna kvinnor.
Jag har aldrig sett det i alla fall utom på Korfu, där en man låg hade stånd. Men jag tro han tänkte på något speciellt.
Citera
2021-08-13, 11:52
Medlem
Jag kanske är översexuell eller något. Men jag tror att jag skulle ha svårt att inte få stånd på ett nakenbad.

Har varit på nakenbadhus i europa och jag får kämpa som bara den för att inte få stånd när jag ser nakna attraktiva kvinnor.

Redan på en vanlig badstrand kan man ju känna att det strömmar lite extra blod genom snoppen bara för att det finns vackra lättklädda tjejer runt omkring en.

I somras var det två holländska (tror jag) tjejer som helt sonika bytte om från shorts och linne/t-shirt till badkläder helt utan ”skydd” framför mig på ett klippbad i Sverige. Det är inte helt enkelt att hålla blodtrycket i styr. Sedan skulle man kanske bli avtrubbad med tiden.
Citera
2021-08-13, 23:26
Medlem
Citat:
Aldrig varit på nakenbad man alla män går väl runt med stånd ? Är väl ingen som inte får bånge ? Eller

Olika ibland ligger folk nakna och kåtar sig och ibland ligger de bara och solar / badar.
Citera
2021-08-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlRabe
Jag kanske är översexuell eller något. Men jag tror att jag skulle ha svårt att inte få stånd på ett nakenbad.

Har varit på nakenbadhus i europa och jag får kämpa som bara den för att inte få stånd när jag ser nakna attraktiva kvinnor.

Redan på en vanlig badstrand kan man ju känna att det strömmar lite extra blod genom snoppen bara för att det finns vackra lättklädda tjejer runt omkring en.

I somras var det två holländska (tror jag) tjejer som helt sonika bytte om från shorts och linne/t-shirt till badkläder helt utan ”skydd” framför mig på ett klippbad i Sverige. Det är inte helt enkelt att hålla blodtrycket i styr. Sedan skulle man kanske bli avtrubbad med tiden.

Trodde samma som dig, men inga problem att trava runt på ett nakenbad utan stånd. Man vänjer sig! Och det kryllar ju inte av "hetingar" heller, så det är lugnt.
Citera
2021-08-14, 12:32
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
1. Nej.
2. Jo.
3. Det är verkligen inte okej! Det är tom straffbart och räkna med att någon ringer polisen, som kommer och hämtar dig. Eller att någon ger dig ett kok stryk. Så runka hemma istället! Sexuellt ofredande kallas det förövrigt.
Citera
2021-08-14, 12:35
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlRabe

Gemensamt nakenbad är inget som passar alla. Så är det ju.
Citera
2021-08-14, 12:40
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Olika ibland ligger folk nakna och kåtar sig och ibland ligger de bara och solar / badar.
Man kan ju fråga sig vilket bad som du har varit på, om du nu verkligen tycker att det är ofta? "Kåtingar" brukar bli bortkörda ganska fort. Nakenbad är ej sex.
Citera
2021-08-14, 19:16
Medlem
Kurt1s avatar
Jag kanske ska förtydliga att nakenbad har ingenting med sex att göra och det är egentligen helt fel att detta ämne ligger under Erotik och sexualitet. Någon moderator kanske kan ändra?

Nakenbad handlar om två saker, kan man säga. Dels uppskattas det av den som tycker att det är skönare att vara naken än att ha badkläder. Men det uppskattas även av den som är ute efter att få vara social och få prata med andra, eftersom det är betydligt mer socialt på nakenbad än på textilbad (badklädesbad).

Däremot förekommer normalt sett inget sex, och fluktare, kåta personer eller sex är sånt som nakenbadare brukar tycka mycket illa om på badet. Och sexuellt ofredande, är som sagt tom straffbart.
Senast redigerad av Kurt1 2021-08-14 kl. 19:20.
Citera
2021-08-14, 19:46
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Jag kanske ska förtydliga att nakenbad har ingenting med sex att göra och det är egentligen helt fel att detta ämne ligger under Erotik och sexualitet. Någon moderator kanske kan ändra?

Nakenbad handlar om två saker, kan man säga. Dels uppskattas det av den som tycker att det är skönare att vara naken än att ha badkläder. Men det uppskattas även av den som är ute efter att få vara social och få prata med andra, eftersom det är betydligt mer socialt på nakenbad än på textilbad (badklädesbad).

Däremot förekommer normalt sett inget sex, och fluktare, kåta personer eller sex är sånt som nakenbadare brukar tycka mycket illa om på badet. Och sexuellt ofredande, är som sagt tom straffbart.

Jag tror det där är hittepå, i själva verket är ni bara "sociala" för att komma fram till vad den andre tänder på. Sen övergår det till en veritabel orgie ända tills solnedgången..
Citera
2021-08-14, 19:51
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Jag tror det där är hittepå, i själva verket är ni bara "sociala" för att komma fram till vad den andre tänder på. Sen övergår det till en veritabel orgie ända tills solnedgången..

Okej, men såna som du bör ej gå på nakenbad. Ni skulle bara bli väldigt besvikna. Jag säger bara det.
Citera
2021-08-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Man kan ju fråga sig vilket bad som du har varit på, om du nu verkligen tycker att det är ofta? "Kåtingar" brukar bli bortkörda ganska fort. Nakenbad är ej sex.
Vill inte outa mig men har varit på ett par stycken. De flesta är bara nakna men vissa gör annat också.
Citera
2021-08-15, 01:22
Medlem
Amazon-mannens avatar
Finns det inga speciella swingersnudist-bad? Borde ju vara en blomstrande marknad..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in