2021-08-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Den dagen (om den kommer) så kommer de muslimer som bor i Sverige vara så sekulariserade att Islam närmast är som Svenska Kyrkan, och människor som lever då kommer inte ens tänka i de termer vi föreställer oss idag

Så kan det naturligtvis bli, om framtiden kan vi bara spekulera. Själv har jag dock en mer pessimistisk syn på Islam. Några av de mest islamkritiska personer jag mött är själva (sekulära) muslimer. Men det som verkligen fått mig att fundera ett varv till var en Syrisk-ortodox biskops berättelse. Om hur Syrien en gång i tiden dominerades av kristna. Muslimer kom, i olika omgångar och av olika skäl, men välkomnades enligt god kristen tradition. Idag finns knappast några kristna kvar i Syrien. Biskopen lever i exil, precis som de flesta kristna syrier. Han sa att: ”det är bra att ni i Sverige har en generös inställning till invandrare. Men var inte naiva. Gör inte om samma misstag som vi gjorde.” Tänkvärt…
Citera
2021-08-11, 01:31
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Det bor 20 miljoner muslimer i Västeuropa idag. Jag besökte Malmö, och att besöka Möllan var som att besöka Beirut, med färger, dofter och skyltar på arabiska. Det var en underbar upplevelse och känns som en plats med väldigt varm och välkomnande atmosfär. Det är det underbara Malmö som du vill ta bort, liksom du vill ta bort 400 000 svenskar från Sverige, varav många fötts här. Vad ska hända med blandade barn?

Det var ju härligt att du upplevde Möllan som ett arabiskt ställe med en välkomnande och varm atmosfär.
Jag har inte sett några såna positiva beskrivningar av vita områden ifrån dig, och det tyder på att du hellre gillar de icke-vita kulturerna mer.
Att du gör det är ju inget fel i sig, så varför flyttar du inte till exempelvis Saudiarabien? Eller något annat icke-vitt land i världen? Varför måste du trycka ned denna mångkultur i halsen på oss andra och hata och smutskasta oss när vi har några invändningar på det du håller på med?
Citera
2021-08-11, 01:43
Medlem
Citat:
USA och Ryssland är viktiga länder och det påverkar självfallet hela världen plus våra normer att de har fascister som ledare. Ungern är med i EU, och det påverkar mig eftersom jag är med och betalar skatt och lite grann av den skatten går till bidrag till Ungern.
Det påverkar hela världen om MÖ och Afrika fortsätter att ösa ut människor till Europa och ersätter folket. Det påverkar hela världen att de har krig och driver jihad nationellt och internationellt. Det påverkar hela världen att de kommer öka massor i antal de närmsta decennierna (vilket vi är flera som visat dig att rapporter/forskning/siffror visar kommer ske och detta kommer ifrån erkända stora organisationer).

Så varför ljuger du? Varför tar du ut russinen ur kakan? Du har ju visat dig säga emot dig själv flertal ggr nu. Du säger att världen påverkas av USA och Ryssland, vilket helt stämmer, men vägrar se att världen påverkas av MÖ och Afrika.
Afrika är en enorm kontinent så ditt påstående att det inte spelar roll är ganska märkligt. Samt att ekonomin med MÖ skulle vara oviktig är även det märkligt (i Afrika med för den delen. Kina massinvesterar ju där nu men det är säkert bara för skojs skull enligt dig..)
Säg det till alla som faktiskt forskar om sånt här. De kommer skratta och undra hur du tänkte nu. Oviktiga delar av världen.. Haha
Senast redigerad av Modd-dumskalle 2021-08-11 kl. 01:49.
Citera
2021-08-11, 01:52
Medlem
Citat:
Den dagen (om den kommer) så kommer de muslimer som bor i Sverige vara så sekulariserade att Islam närmast är som Svenska Kyrkan, och människor som lever då kommer inte ens tänka i de termer vi föreställer oss idag, precis som människor som levde för 100 år sedan inte skulle kunna föreställa sig ett samhälle med prideparader och mobiltelefoner.
Och vi vita kan ersätta alla afrikaner och ha deras seder. Inget man behöver bry sig om enligt din logik alltså. Eller hur? Säg det till en afrikan och se om han kommer reagera likadant som vi gör. Vi satsar pengar på det. Vilket alternativ lägger du dina pengar på?

Så många av dina svar i denna tråd som är motsägelsefulla, felaktiga och du försvarar ena aspekten för att andra stunden använda det som något dåligt när det inte passar din anti-vita åsikt. Men jag orkar inte helt enkelt svara på alla.

Tobias Huinette är inte respekterad forskare. Det är bla pga det han blivit sparkad flera ggr och har nu svårt att få jobb. Skulle en respekterad forskare bli det i sin bransch? Är du så här dum irl också?
Citera
2021-08-11, 10:28
Medlem
Citat:
Vi är 82,7% av svenskarna som tycker om eller accepterar eller inte bryr oss om mångkultur. Ni är 17,3% av svenskarna, som inte kan tolerera människor med andra hudfärger. Det är ni som vill hota, hata och tvinga resten av oss att acceptera er världsbild.
Det är väl drygt 50% som varit mot ökad invandring sedan 80-talet enligt Göteborgs universitet. Desutom har övriga knappast tagit ett välinformerat beslut.
Citera
2021-08-11, 10:49
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Det är väl drygt 50% som varit mot ökad invandring sedan 80-talet enligt Göteborgs universitet. Desutom har övriga knappast tagit ett välinformerat beslut.

Han hämtar sina idéer ifrån en vit antivit youtube-profil som heter ”philosofy-tube”. Denna YouTube-profil har gett en förklaring om AFAs filosofi vilket jag sett för många år sedan, och när man frågar Frodo här hur han tänker, så verkar det nästan som om han går och tittar på den videon för att sedan ge ett mer välinformerat svar. Varje fråga vi ställer som går utanför den information han fått serverat ifrån philosofy-tube och AFA-videon han gjorde verkar Frodo själv inte veta svaret på.
Exempelvis förklarar Philosofy-tube att det AFA engagerar sig i är en respons på att vita människor inte vill hamna i minoritet, inte ett angrepp ifrån början (vilket de är, eftersom de var de som tvingade på oss massinvandringen. Sverige var exmepelvis homogent innan 1975). Frodo har hittat sin master, det är därför han egentligen borde ha en profilbild på Saruman istället. Det han gör är att varje gång han får en fråga så tittar han på kristallkulan om vad Sauron säger, och repeterar det i linje om vad mästaren säger.
Jag tycker det är lite synd, för jag hade gärna velat förstå mer hur vita antivita själva tänker och agerar som de gör, vad som får dem att engagera sig i antivitism.
Citera
2021-08-11, 11:00
Medlem
Välkommen till verkligheten! /Ulf Kristersson

https://youtu.be/0fiv-yFMpqc

Högerblivit mådde slödder
Citera
2021-08-11, 18:15
Medlem
judisk-oligarks avatar
Citat:
Om du oroar dig över våldtäkter är det viktigaste du kan göra att exempelvis protestera när någon av dina vänner säger något kvinnofientligt, sexistiskt eller berättar exempelvis ett sexistiskt skämt. Du kan även organisera killfikaträffar, där män ska lära sig prata om känslor och samtycke.

Jag har inga problem att förstå samtycke, ej heller håller jag mina känslor inom mig. Gruppterapi, eller fika, som du kallar det, blir således överflödigt.

Att uttrycka känslor är inte synonymt med att böla som en sojapojke, vilket snarare är hysteri. Lilla vännen, börja träna istället för att spela tv-spel så kan det hända att även du begriper skillnaden.
Citera
2021-08-12, 19:30
Medlem
HipToBeSquares avatar
Bara så ni vet, det öppna hatet mot vita som MSM ständigt håller på att förmedla är lite en kopia vad Bolshevikerna tyckte om ryssarna. Bolshevikerna öppet hatade ryssarna och tyckte de var lägre stående.

Det hela går i cykler, när globalisterna infiltrerar ett land så kommer de vara där ett tag tills de får så mycket makt att de öppet kan hara värdfolket, detta oavsett vilket folk det är.
Citera
2021-08-12, 20:07
Bannlyst
Citat:
Om en har en inhägnad med fyra giraffer och tar in en flodhäst, har en inte bytt ut girafferna, utan en har bara inkluderat en flodhäst. Girafferna är kvar.

https://www.youtube.com/watch?v=VUbxVfSqtt8

Det finns fler vita människor än någonsin tidigare idag, och barnafödandet går ner i hela världen när alla blir rikare och får det bättre. Till och med i Afrika, även fast de på grund av kolonialism och utsugning har börjat spurta lite snabbare (med hjälp av kinesiska investeringar).

De som säger att det pågår ett vitt folkmord och att vi antirasister är "antivita" vill bara egentligen förvränga människors moral och rättsuppfattning för att kunna skapa ett verkligt folkmord, på alla underbara ickevita människor i våra länder. De människor som flytt från länder i krig, och som arbetar för att betjäna oss i låglönearbeten de flesta av oss anser oss för "fina" för att göra.

För sådana personer är det ingen skillnad mellan om Lisa skaffar barn med Ali och ifall Rudolf skjuter Golda och dumpar henne i en massgrav i Ukraina. Det tjänar två syften - att dels relativisera Förintelsen, och dels att legitimera en framtida Förintelse.

Det stämmer. Pågår inget folkmord. Men massinvandringen kan vara en förberedelse av ett.

Du vet ingenting om att invandrarna har "flytt". Även om de har "flytt" så innebär inte det deras rätt att kolonisera Sverige och resten av västvärlden.
Citera
2021-08-12, 20:19
Bannlyst
Citat:
Det är ni som vill göra mångkulturella samhällen till monokulturella, och det finns bara ett sätt att åstadkomma det - genom att fördriva människor. Genom att fördriva eller förinta alla män, kvinnor, ickebinära och barn som hör till de folkgrupper ni anser inte har rätt att befinna sig på samma del av Jorden som ni.

Ja det är klart man vill. Det är ju en reaktion på en invasion.

De har ej heller rätt att vara här. Det har med folkrätten att göra som gäller även svenskar. Kom ihåg att svenskarna aldrig, aldrig bad om hur deras land skulle förvandlas.
Senast redigerad av Mertillen 2021-08-12 kl. 20:21.
Citera
2021-08-13, 09:18
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det stämmer. Pågår inget folkmord. Men massinvandringen kan vara en förberedelse av ett.

Du vet ingenting om att invandrarna har "flytt". Även om de har "flytt" så innebär inte det deras rätt att kolonisera Sverige och resten av västvärlden.

https://www.levandehistoria.se/folkmordet-i-srebrenica/efter-folkmordet/vad-ar-folkmord

Vad står det på punkt 3?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in