Citat:
Ursprungligen postat av
Ok-perfekt
Det är väl drygt 50% som varit mot ökad invandring sedan 80-talet enligt Göteborgs universitet. Desutom har övriga knappast tagit ett välinformerat beslut.
Han hämtar sina idéer ifrån en vit antivit youtube-profil som heter ”philosofy-tube”. Denna YouTube-profil har gett en förklaring om AFAs filosofi vilket jag sett för många år sedan, och när man frågar Frodo här hur han tänker, så verkar det nästan som om han går och tittar på den videon för att sedan ge ett mer välinformerat svar. Varje fråga vi ställer som går utanför den information han fått serverat ifrån philosofy-tube och AFA-videon han gjorde verkar Frodo själv inte veta svaret på.
Exempelvis förklarar Philosofy-tube att det AFA engagerar sig i är en respons på att vita människor inte vill hamna i minoritet, inte ett angrepp ifrån början (vilket de är, eftersom de var de som tvingade på oss massinvandringen. Sverige var exmepelvis homogent innan 1975). Frodo har hittat sin master, det är därför han egentligen borde ha en profilbild på Saruman istället. Det han gör är att varje gång han får en fråga så tittar han på kristallkulan om vad Sauron säger, och repeterar det i linje om vad mästaren säger.
Jag tycker det är lite synd, för jag hade gärna velat förstå mer hur vita antivita själva tänker och agerar som de gör, vad som får dem att engagera sig i antivitism.