2021-08-12, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
..
Texas uppdatering
Allt krattat och klart för att genomföra audits i Texas. Guvernör Abbot har meddelat att han signerar denna så snart den finns på hans bord. De Demokrater som flytt staten för att inte behöva rösta i diverse för dom svåra frågor har nu belagts med arresteringar så snart de träder tillbaka på Texas mark.
Mer detaljer: https://t.me/Maximus_4EVR/1645

En seriös fråga: Hur reagerar dina arbetsvänner/klasskompisar när du påstår saker som detta ?
Möts du av enighet eller skepsis?
2021-08-12, 22:10
Medlem
prominentens avatar
Man kan ha fel, man kan ha rätt, man kan vara ute och cykla. Men fåren ser inte bortom CNN och SVT.
De läser headlines för det mesta.
Kudos till de som ändå försöker förstå och vill läsa på, biased eller ej.Rätt eller fel.
Så mitt svar ca 96 av 100 köper narrativet.
Jag menar CNN, vad gjorde de med Trump och vad gör de med virrige Biden? Dödstyst nu....
Det får du ju ändå hålla med om
Med det sagt ser det mörkt ut för kuddkillen, hoppas jag har fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
En seriös fråga: Hur reagerar dina arbetsvänner/klasskompisar när du påstår saker som detta ?
Möts du av enighet eller skepsis?
2021-08-12, 22:10
Medlem
0rganets avatar
OMG! Vi har bevis nu för röstfusk från kudd-knarkarens pyjamas övernattnings event:

Lindell professor guy has named Maricopa BOS Clint Hickman as part of the vote trafficking cartel and implies with a video that the fire at Hickman farms was to hide voter fraud evidence.
https://twitter.com/Garrett_Archer/status/1425911029947506688?s=20

Och Donald gjorde INGET mot dessa "vote trafficking cartel":er! under sina 4 år!

2021-08-12, 22:26
Medlem
prominentens avatar
Var är den videon?
Var är beviset för det?

Inser å andra sidan att kuddkillen heller inte har bevis.....
Bara undrar

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
OMG! Vi har bevis nu för röstfusk från kudd-knarkarens pyjamas övernattnings event:

Lindell professor guy has named Maricopa BOS Clint Hickman as part of the vote trafficking cartel and implies with a video that the fire at Hickman farms was to hide voter fraud evidence.
https://twitter.com/Garrett_Archer/status/1425911029947506688?s=20

Och Donald gjorde INGET mot dessa "vote trafficking cartel":er! under sina 4 år!

2021-08-12, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Det blir bättre, The Gateway Pundit bekräftar Washington Times artikel samt hävdar att Dennis Montgomery är en välkänd fifflare och pajas.

När Crack-Mike får nys om detta så blir han fly förbannad och kallar The Gateway Pundit för en CIA-front.
https://twitter.com/patriottakes/status/1425850872118923265?s=19
Spännande tider.
Jag visste att de här Trumpfansen skulle börja hugga varann i ryggen - ibland av taktiska skäl, ibland för att någon har ont om pengar eller följare, ibland för att få bli Trumps favorit och betyga sin trohet till honom. Och den processen kommer att accelerera när Trump förlorar RNC:s och "GOP Establishments" förtroende.

På egen hand, om de ska bygga upp en partiapparat för sig själva utan stöd från RNC i stort, har de i längden ingen chans. De kommer att falla samman i kaos och än mer uppenbar rasism.
2021-08-12, 22:40
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Var är den videon?
Var är beviset för det?

Inser å andra sidan att kuddkillen heller inte har bevis.....
Bara undrar

Men det är en "PROFESSOR" som säger detta på Lindels cyber seminarium!

en "PROFESSOR" kan väl inte ljuga om det hen inte har bevis för att branden var för att dölja rösttrafficking kartellen?

Jag gillar kuddkillens event! Så mycket humor och så lite bevis samtidigt med så mycket löften om just bevis. Endast Runky överträffar Lindel i komik!

2021-08-12, 22:48
Medlem
prominentens avatar
Bytte du inte spår nu?

Du skrev "video" - jag såg ingen video, bara ett citat. Citerade video ska sägas.

GOSH......jag börjar bli som er nu......"du sade", "han sade".......fan vad jag hatar mig själv nu.

Hoppas ni fattar humorn.

Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Men det är en "PROFESSOR" som säger detta på Lindels cyber seminarium!

en "PROFESSOR" kan väl inte ljuga om det hen inte har bevis för att branden var för att dölja rösttrafficking kartellen?

Jag gillar kuddkillens event! Så mycket humor och så lite bevis samtidigt med så mycket löften om just bevis. Endast Runky överträffar Lindel i komik!

2021-08-12, 22:49
Bannlyst
Citat:
Man kan ha fel, man kan ha rätt, man kan vara ute och cykla. Men fåren ser inte bortom CNN och SVT.
De läser headlines för det mesta.
Kudos till de som ändå försöker förstå och vill läsa på, biased eller ej.Rätt eller fel.
Så mitt svar ca 96 av 100 köper narrativet.
Jag menar CNN, vad gjorde de med Trump och vad gör de med virrige Biden? Dödstyst nu....
Det får du ju ändå hålla med om

Med det sagt ser det mörkt ut för kuddkillen, hoppas jag har fel.
Såna här inlägg fascinerar mig.

Jag är av tron att Donald gjorde CNN en stor tjänst genom att läcka specifikt till dem och sedan gick till krig mot dem.
Varför tror jag detta? CNN.s worldwide president, Jeff Zucker och donald är väldigt goda vänner.
Så pass att de semestrar ihop. När Donald var broke så var det Jeff Zucker som gav honom sitt stora tvgig på 200milj dollar per säsong för the apprentice samt anställde hans 3 äldsta barn i samma serie..

Att Donald gick till krig mot CNN,läckte inifrån vita huset till just dem och kallade dem för fake news ,gjorde att deras tittarsiffror steg.
Jag är även övertygad om att Donald Trump varit den största läckan i vita huset. På basis av Ny Times maggie haberman samt michael schmidt som både nu berättar om alla nattliga samtal med donald där han läcker stories till dem och sedan vill bli citerad som " senior white house adviser" istället för "the president"

Du skrev tidigare om att människor är får. På basis av vad jag skrivit här ovan. Stämmer detta påstående fortfarande?
Källa:

https://www.youtube.com/watch?v=rg4IqrIpuQU
2021-08-12, 22:51
Bannlyst
HAHAHAHAHAHAHAHA vilken fuckin shitshow.
Nu har ormarna börjat hugga varandra istället
https://twitter.com/patriottakes/status/1425850872118923265?s=19
2021-08-12, 22:59
Medlem
prominentens avatar
Edit: Ska se klippet om en stund. Missade det

Bra att du reagerar!

Jag reagerar tillbaka.

Det bara GÅR inte bemöta ditt påstående på antaganden och hörsägen.

DJT var älskad av MSM innan 2016. Det har han sagt många gånger. Sedan hände något. Globalismen ville förgöra patrioter.

Japp, majoriteten är får. Det visar sig när man pratar med trumphatare som inte har en aning om vad han eller Biden gör för landet vad gäller ledarskap, gränsen, arbete, skatter etc.

Du får ditt sista ord så går vi vidare.

All respekt!

Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Såna här inlägg fascinerar mig.

Jag är av tron att Donald gjorde CNN en stor tjänst genom att läcka specifikt till dem och sedan gick till krig mot dem.
Varför tror jag detta? CNN.s worldwide president, Jeff Zucker och donald är väldigt goda vänner.
Så pass att de semestrar ihop. När Donald var broke så var det Jeff Zucker som gav honom sitt stora tvgig på 200milj dollar per säsong för the apprentice samt anställde hans 3 äldsta barn i samma serie..

Att Donald gick till krig mot CNN,läckte inifrån vita huset till just dem och kallade dem för fake news ,gjorde att deras tittarsiffror steg.
Jag är även övertygad om att Donald Trump varit den största läckan i vita huset. På basis av Ny Times maggie haberman samt michael schmidt som både nu berättar om alla nattliga samtal med donald där han läcker stories till dem och sedan vill bli citerad som " senior white house adviser" istället för "the president"

Du skrev tidigare om att människor är får. På basis av vad jag skrivit här ovan. Stämmer detta påstående fortfarande?
Källa:

https://www.youtube.com/watch?v=rg4IqrIpuQU
2021-08-12, 23:00
Medlem
siisters avatar
Citat:
Bytte du inte spår nu?

Du skrev "video" - jag såg ingen video, bara ett citat. Citerade video ska sägas.

GOSH......jag börjar bli som er nu......"du sade", "han sade".......fan vad jag hatar mig själv nu.

Hoppas ni fattar humorn.

Videon spelades under livesändningen. Om du orkar leta har du beviset där någonstans
2021-08-12, 23:03
Medlem
prominentens avatar
Varför ska jag behöva leta när ni har allt på silverfat? Care to share?

Citat:
Ursprungligen postat av siister
Videon spelades under livesändningen. Om du orkar leta har du beviset där någonstans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in