2021-08-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminkukfitta
Vrf besöksförbud?
Vrf inte lära känna henne innan de hade sex?
Jo för Joel är ett creep som visste att han gjorde illa någon. Och nu sitter ni här och försvarar beteende för de är nått ni själva gör för att få ligga. Du behöver jesus.
Haha ok jag tog dig på hyfsat allvar men nu när du nämner Jesus så förstår jag att du inte heller är så skärpt. Lycka till!
Citera
2021-08-11, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Så alla andra märker att hon är ett psykfall utom du?
Man behöver inte känna ett sånt skrå för att förstå hur sjuk hon är.
Det räcker att kolla hennes sociala media.
Hon SKRIKER efter uppmärksamhet.
Jag kan tänka mig att hon levt loppan sen 2018 och terroiserat Kinnaman med familj.
Nu fick han nog. Han anmälde henne först. INTE tvärt om.
Hon har säkert kaliber att förstöra hans liv ett par år till.

Vet inte riktigt vad man kan stämpla som ett psykfall, tror nog att de betraktas olika från person till person. Mkt möjligt att hon ljuger o hittar på allt, och det är även mkt möjligt att han ljuger och hittar på allt. Ingen vet, utan de får man se. Men som sagt ord står mot ord och då läggs de oftast ner
Citera
2021-08-11, 18:53
Medlem
Kämpendahls avatar
Jag har inte hört talas om Bella Davis tidigare. Men man undrar ju vad det rör sig om för person som Joel Kinnaman lyckas få igenom kontaktförbud mot (i USA) och då plötsligt kommer hon på att Kinnaman våldtagit henne två år tidigare, varvid hon gör en polisanmälan.

Jag vet ju inte vad som hänt, men spontant får jag intryck av att det är en ny version av Lambertz-kvinnan.
Citera
2021-08-11, 18:56
Medlem
Det finns många omogna idioter som skriver här och jag står absolut inte bakom kommentarer som den från wtfuk. Men ni få här som försvarar Bella och även säger att Kinnaman har utnyttjat henne, vilka bevis har ni hittat för det? Enbart att hon säger det ett antal år efter det ska ha hänt? Och även efter att Kinnaman anmält henne? Hur kan ni döma honom på de grunderna?
Citera
2021-08-11, 19:44
Medlem
Dom låg för två år sedan i ett gemensamt samtycke. Han betedde sig som ett svin efteråt, förmodligen svarade han inte i telefon eller på sms och intresset för henne störtdök direkt efter dom hade haft sex. Hon blir ju naturligtvis sur och han kryper till korset efteråt och ber om ursäkt varpå hon spelar in detta. Nu två år senare sker något i hennes liv som fungerat som en katalysator och eftersom han är en känd, rik & en status man försöker hon köpslå med honom i syfte att vinna något ur affären de hade ihop.

När hon låg i sängen den natten 2019 hade hon redan intäknat mer än att bara få sig ett skjut, det visade sig inte vara Joels intention med henne och hon blev agiterad och nu får vi se kölvattnet av detta.

Detta är min egna teori och jag är fullkomligt övertygad om att den stämmer.
Joel har 0 intresse av den här tjejen mer än att ligga för att hon är lite exotisk och som nybliven amerikan finns även svenskan som en liten förströelse, sådär.
Citera
2021-08-11, 19:45
Medlem
På Instagram reagerade Johannes Ulmefors på en av bellas inlägg om Joel där hon svarade tillbaka på, "alltid broder". Säger ju mycket om vem hon är. Antagligen hängt i samma näspuder fester och haft kul.

Så som det ser ut med feminism i dagens läge så tror jag tyvärr att Joel kommer dras ner i skamfläcken ytterligare med att bli straffad. Grejen med feminism är att alltid hålla med kvinnor oavsett vad och det tydligen spelar ingen roll hur kvaddad man råkar vara. Så länge det är "ond vit man" i spetsen kommer man bli blodtörstig och hata Joel som det vore deras egna pappor.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-08-11 kl. 19:49.
Citera
2021-08-11, 19:46
Medlem
S7HLMs avatar
Hon är en attention whore som alla andra wanna B-kändisar. Fick inte responsen hon ville ha men lyckades gänga JK vilket sen blev en påstådd våldtäkt.

Hon får sin stund i rampljuset..

Citera
2021-08-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag har inte hört talas om Bella Davis tidigare. Men man undrar ju vad det rör sig om för person som Joel Kinnaman lyckas få igenom kontaktförbud mot (i USA) och då plötsligt kommer hon på att Kinnaman våldtagit henne två år tidigare, varvid hon gör en polisanmälan.

Jag vet ju inte vad som hänt, men spontant får jag intryck av att det är en ny version av Lambertz-kvinnan.
Jag fick också vibbar av Lambertz-kvinnan. Samma psycho bitch.
Är det här för övrigt hennes bror som viftade med gevär/fiskespö?
https://www.ratsit.se/sok/person?vem...1&typ=1&page=1
Citera
2021-08-11, 20:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Jag fick också vibbar av Lambertz-kvinnan. Samma psycho bitch.
Är det här för övrigt hennes bror som viftade med gevär/fiskespö?
https://www.ratsit.se/sok/person?vem...1&typ=1&page=1
Skulle kunna vara det, samma som hennes tidigare adress. Båda har dolt adressen på Mr Koll.
Och xxx är förekommande i mål. Ett eller flera ärenden avser brottmål där xxx åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
Och fiskarn var ju exconvict. Skulle vara kul och läsa domen.
Citera
2021-08-11, 21:42
Medlem
Giant Squids avatar
Hon har alltså inget workvisa i USA, eftersom det var ett av kraven hon hade på sin utpressninglista till Joel?
Har hon inte påstått att hon haft photoshoots i New York tex,.
Hur funkar sånt, är det tillåtet?
Citera
2021-08-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hon har alltså inget workvisa i USA, eftersom det var ett av kraven hon hade på sin utpressninglista till Joel?
Har hon inte påstått att hon haft photoshoots i New York tex,.
Hur funkar sånt, är det tillåtet?

haha Pinsamt... hon kommer aldrig få ngt visum da hon nu har amerikansk besöksförbud på sig... hon får ruttna i lidköping/götene med sin fiskar brorsha och leka allan på IG
Citera
2021-08-11, 22:22
Medlem
g0dspirits avatar
En patetisk B kändis som är i behov av uppmärksamhet och drar nytta på andras framgång. Detta kommer bli nerlagt men stämpeln sitter kvar. Fruktansvärt vidrig gjort av henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in