Citat:
Ursprungligen postat av
mackanponke
Bra Inlägg! typ lite så. Ja jag har vaccinerat mig men jag gillar inte denna självgodheten dessa rädda människor har som propagerar för vaccin och vaccinpass etc, det går över helt överstyr! folk ska få välja om de vill och ingen ska bli portad utanför samhället! Jag anser mig inte vara en bättre person än den som INTE Vaccinerar sig! kom igen vafan, ska folk fortfarande vara rädda för covid 19 om 2-3 år till???????? sen dock att önska livet ur frugan är nog ganska magstarkt men resten var bra!
Exakt.
Jag ser många som har tagit vaccinet försöka tvinga på andra det.
Jag ser dock ingen som inte tagit vaccinet tvinga på andra sin agenda förutom du kanske.
Vi utbildar, de kommer med åsikter som "bidragstagare" "arbetslös" etc.
Det säger ganska mycket om vilka vi har att göra med.
Människor som inte har så mycket status och makt i sin vardag som nu utnyttjar att de blivit vaccinerade som någon status.
Personen skrattar åt ovaccinerade som blir smittade, då önskar jag att hans fru dör så han inser vilken idiot han är.
Det bästa alternativet för att uppnå flockimmunitet är att inte vaccinera sig.
Fortsätter vi ta vaccin så pågår det här livet ut med ännu värre mutationer och det kommer att komma fler.
Tänk att varje land har den här smittan, det är bara tid nog tills det kommer en värre mutation.
Vilket de klart inte avslöjar för det skulle skapa panik.