2021-07-25, 18:21
Medlem
Thor67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shenzu
Något nytt om händelsen?
Jag hänger inte riktigt med. Är detta samma personer som torterades utav autisten Pa Nyassi?
Citera
2021-07-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thor67
Jag hänger inte riktigt med. Är detta samma personer som torterades utav autisten Pa Nyassi?

Det stämmer det var samma Erik Thunholm som torterades av Pa. Men det har visat sig att Erik ljög om väldigt mycket om den händelsen för att få 400 000 kr i skadestånd/från olika försäkringar. Han hotade vittnet dvs tjejen Tindra som var med att säga saker som inte stämde eftersom han hade sexfilm på henne som han hotade att publicera om hon inte sa det han instruerade henne att göra.

Nu har Tindra gått ut på sin snap och berättat om hur Erik Thunholm våldtagit henne.
Senast redigerad av AnnaOlle 2021-07-26 kl. 13:33.
Citera
2021-08-02, 00:03
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaOlle
Pappan berättar ju dessutom i förhör att de blivit utsatta för intrång och han namnger dessutom en ryss vid namn
(FB) Ny förnedringsfilm i Stockholm sprids på sociala medier, svensk pojke förnedras!
"Ryssen" är en 24-årig Stockholmare med Litauiskt påbrå och verkar vara en gamer, långt ifrån en hacker vad jag kan bedömma. Sen kan ju skenet bedra, men han ser inte ut som ärketypen hacker.
Citera
2021-08-02, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shenzu
Något nytt om händelsen?

Fått höra ryktas om att Mange som blev misshandlad pratat med polisen. Så det verkar vara en förundersökning på gång mot Erik Thunholm.
Citera
2021-08-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarnFistare
Det var rätt åt han, det pågår sedan några veckor tillbaka en diskussion i en Facebookgrupp för främst bosatta i den aktuella byn där dom utpekar honom som pedofil eller åtminstone ha skickat dickpics till GMs lillasyster. Detta är fakta.

Oj det va grovt. Hur gammal är denna lillasyster då?
Citera
2021-08-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fummelpummel
Är detta samma användare som sitter och gafflar i någon tråd om mord på en tjej vid en strand i Luleå atm?

Samma idiot. Erik Thunholm och Daniel Koskela är misstänkta för kränkningsfilmen där Erik misshandlar Mange.
Citera
2021-08-02, 14:50
Medlem
Citat:
Samma idiot. Erik Thunholm och Daniel Koskela är misstänkta för kränkningsfilmen där Erik misshandlar Mange.

Är det han som sitter och leker allan ballan bakom kameran och tvingar ner en kille på den blöta marken, lägger en arm om en tjej på en krog och häver ur sig något riktigt häftigt?
Eller har jag missuppfattat det hela?

:Edit

Aha okey, uppdaterat, och jag är införstådd.
Citera
2021-08-02, 15:18
Medlem
Imorgon kommer jag lägga ut ljudfiler där Erik Thunholm golar ner halva kriminella Stockholm. Bäst Erik fortsätter att gömma sig i Norrtälje ute på Väddö i lilla friggeboden som mamma och pappa har byggt åt honom så de slipper ha honom i huset.
Citera
2021-08-02, 15:24
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Imorgon kommer jag lägga ut ljudfiler där Erik Thunholm golar ner halva kriminella Stockholm. Bäst Erik fortsätter att gömma sig i Norrtälje ute på Väddö i lilla friggeboden som mamma och pappa har byggt åt honom så de slipper ha honom i huset.

Så han befinner sig inte i Luleå som han skriver i den andra tråden?
Citera
2021-08-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
Så han befinner sig inte i Luleå som han skriver i den andra tråden?

Han kom till Väddö i Lördags.
Citera
2021-08-02, 16:21
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Han kom till Väddö i Lördags.

Jaha då ljuger han i andra tråden
Citera
2021-08-02, 16:33
Medlem
Pandalina4s avatar
Har denne Erik ett förståndshandikapp? Får känslan av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in