2021-08-09, 17:39
Medlem
Baserad.Sickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Labingi
Om en har en inhägnad med fyra giraffer och tar in en flodhäst, har en inte bytt ut girafferna, utan en har bara inkluderat en flodhäst. Girafferna är kvar.

https://www.youtube.com/watch?v=VUbxVfSqtt8

Det finns fler vita människor än någonsin tidigare idag, och barnafödandet går ner i hela världen när alla blir rikare och får det bättre. Till och med i Afrika, även fast de på grund av kolonialism och utsugning har börjat spurta lite snabbare (med hjälp av kinesiska investeringar).

De som säger att det pågår ett vitt folkmord och att vi antirasister är "antivita" vill bara egentligen förvränga människors moral och rättsuppfattning för att kunna skapa ett verkligt folkmord, på alla underbara ickevita människor i våra länder. De människor som flytt från länder i krig, och som arbetar för att betjäna oss i låglönearbeten de flesta av oss anser oss för "fina" för att göra.

För sådana personer är det ingen skillnad mellan om Lisa skaffar barn med Ali och ifall Rudolf skjuter Golda och dumpar henne i en massgrav i Ukraina. Det tjänar två syften - att dels relativisera Förintelsen, och dels att legitimera en framtida Förintelse.

Svenskar och andra europeiska urfolk har bevarat sig i tusentals år (ca 5k) sedan den indoeuropeiska/ariska befolkningsvågen in i Europa. Men långt tidigare fanns stenåldersfolk här, som kan dateras till åtminstone slutet av senaste istiden. Vi skandinaver är en blandning av dessa två migrationsvågor. I södra Europa finns även ett inslag av de tidiga jordbrukare som migrerade till medelhavets kuster omkring 10k år sedan.

Men de senaste ca 5k åren har genpoolen i Europa varit relativt oförändrad. Fram till massinvandringen som inleddes bara ett par decennier sedan. Nu plötsligt är en mycket stor andel av Europas befolkning icke-europeisk. Det har gått snabbare än någon tidigare migrationsvåg och hotar nu att till och med göra européer till minoritet i sina hemländer. Det är den största demografiska förändringen i Europa på åtminstone 5k år.
Citera
2021-08-09, 17:43
Medlem
Baserad.Sickans avatar
Citat:
Så det är fel att människor själva bestämmer vilka de vill älska och bilda familj med?

Det är inte en spontan händelse utan det beror ju migrationspolitiken att människor som inte borde befinna sig i Europa ändå gör det. En konsekvens av denna felaktiga politik är tyvärr också en del rasblandning. Men den skulle inte ha skett utan massinvandringen. Då hade samma personer istället blandat sig med personer av sin egen grupp.
Citera
2021-08-09, 17:44
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Hört talas om Muhammed?

Att vara pedofil (Muhammed) är ju inte samma sak som att man skulle riskera att bli det av att gå igång på nätta asiatiska (vuxna) kvinnor. Vilket var det som påstods.
Citera
2021-08-09, 17:45
Medlem
RobertEriksson99s avatar
Citat:
Detta är ett intressant fenomen.

Ja jag tycker att vi på vår sida ska försöka få ut så mycket information ifrån de antivita som möjligt. Att som psykologer studera dem och med hjälp av nyktra observationer försöka förstå deras sjukdom bättre. De är ju trots allt vita, men vad är det som får en del av vårt eget folk att vända sig mot sin egna grupp?
Nej jag ställer inte frågan för att du ska svara ”Frankfurtskolan, hjärntvätt”, jag ställer bara frågan rakt ut. Jag vill inte att någon vit person ska gå runt med antivita åsikter i framtiden, jag vill se hur vi kan förebygga det så att vi slipper ha en inre konflikt med vårt eget folk. För vårt folk ska det vara en självklarhet att vi ska existera, precis som det är en självklarhet för en svart man att han tar sitt folk i försvar och vill att svarta människor ska få existera.

Citat:
Man verkar hata sin egen ras när man är antivit eller förneka dess existens

Ja de vita antivita verkar hata sitt eget folk ja. När de förnekar vår existens så gör de det bara i sammanhanget när någon av oss säger:
a) något positivt om vita
b) vill att vita ska existera

När de själva pratar negativt om vita, då existerar vi såklart enligt dem själva.

Citat:
samtidigt vill man skydda sk. minoriteter.
Detta är felaktigt. De vill egentligen inte skydda några ”minoriteter”. De är bara antivita. Sen kan de använda icke-vita som sköldar för att dölja sin antivitism. ”Åh jag vill bara HJÄLPA flyktingar”, kanske de exempelvis säger, men det som de EGENTLIGEN vill är att rättfärdiga att bruna människor ska in i vita länder.
Det märker du varje gång en person likt dig själv kommer med förslag som inte går i den riktningen de vill, du kanske exempelvis förslår att det är bättre att hjälpa flyktingar i närområden. Ja då kommer de komma med argument för att få bruna människor hit istället. De skiter i om du har lösningar på det som de påstår sig bry sig om, de vill bara att vita ska blandas bort, det är det de önskar och vill.

Citat:
Dessa elaka troll till sk. människor är djävlar som förgriper sig mentalt på andra.

Ja de är elaka, de vill bara allt som är destruktivt för vita människor. Det är det som driver dem och det är det som döljer sig bakom alla floskler och tomt prat som de kommer med.
Citera
2021-08-09, 17:48
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Tobias Hübinette skrev en avhandling som handlade om just det.

Den som betraktar en extremist, och politisk aktivist som "forskare" inom psykologi är dum i huvudet.
Citera
2021-08-09, 17:55
Medlem
Ge kvinnor som föder 5 barn 90 000 kr i månaden i 18 års tid så ska ni se att det kommer att sprutas fram en massa barn. Men det kommer aldrig att hända så varför är folk förvånade att det inte föds några barn?

I övrigt och on topic så finns det en bra anledning till varför man låter många djur gå i separata inhägnader.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2021-08-09 kl. 18:05.
Citera
2021-08-09, 18:04
Medlem
Baserad.Sickans avatar
I en annan tråd skrockar denna trådstartare över att mina framtida barnbarn kanske kommer vara rasblandade med afrikaner. Men i den här tråden påstår han att det inte pågår ett vitt folkmord. Man undrar ju hur han vill ha det med dessa självmotsägelser.
Citera
2021-08-09, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RobertEriksson99
Detta är att demonisera folk som är oroliga över en negativ utveckling för oss vita. Det är ett tecken på att även du är antivit. Man behöver inte demonisera människor som är oroliga, det är elakt.

Här gör du felet som många på min sida gör om och om och om igen, utan att lära sig.
”Detta är vad som sker, detta är fakta, detta är fakta, fakta, fakta, fakta.”

Ja ting sker i världen, bevis bevis, MEN VAD TYCKER DU OM DET?
Jag skiter fullständigt i vad du tänker sker i världen, och det är ingen annan som anser att det är så intressant heller. OCH om vita är minst benägna av alla etniciteter att beblanda sig med andra som du påstår? FRODO har ju sagt att han tycker om idén om uppblandning mellan vita och icke-vita, och en värld där vita människor inte längre existerar. HAN VILL inte att vi vita ska existera eftersom han associerar rasism med vita, kolonialism med vita, utsugning och folkmord med vita. Det är DET som är problemet, att personer som han vill att vita ska sluta existera som vita, inte huruvida många vita raspigare eller inte.

Jag tror på att många vita människor (precis som alla andra folkgrupper) har en självbevarelsedrift, även om de är medvetna eller omedvetna om det. I och med detta, så tror jag att det kommer finnas vita människor i framtiden. Jag tror det och jag hoppas det.
Frodo hoppas inte det, han kanske säger att han inte vill lägga sig i om Lisa vill skaffa barn med Markus, men han hoppas på att vita människor blandas bort. Han säger att han inte vill hindra Lisa från att skaffa barn med Markus, men han ser det som mer positivt om Lisa väljer Ahmed istället. Det är det han menar. Han gillar idén om att vita människor inte längre existerar. Det är problemet.
Om du delar hans antivita åsikter så är det även dina åsikter som är problemet i den här världen anser jag.

Att någon grupp får det sämre är i vart fall inte något intresse jag har. Jag önskar att alla människor och grupper har det bra, och att vita får leva vidare utan att behöva bli hetsade, smutskastade och demoniserade av personer som Frodo (huvudtrådsskaparen).

Det jag skrev är ingenting jag tycker, utan var baserat på både forskning, statistik och historia.

Även klassfrågan jag nämnde har jag starkt statistiskt stöd för. Genomsnittsförmögenheten i Sverige har ökat och är i den absoluta världstoppen medans medianförmögenheten är ytterst medioker relativt jämförbara länder. Vilket betyder att en liten andel av medel och överklass tjänar väldigt bra och har mycket tillgångar. Detta styrks av den sk GINI-koefficienten.

Det finns ingenting som tyder på att dessa demografiska skillnader kommer upphöra eller ens förbättras. All tillgänglig statistik tyder på det motsatta.
Citera
2021-08-09, 18:07
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Vi är 82,7% av svenskarna som tycker om eller accepterar eller inte bryr oss om mångkultur. Ni är 17,3% av svenskarna, som inte kan tolerera människor med andra hudfärger. Det är ni som vill hota, hata och tvinga resten av oss att acceptera er världsbild.
Det är skillnad på att acceptera andra hudfärger, och att vilja att den vita rasen ska försvinna. Det senare är vad hjärntvättade trollbotar som du vill.
Citera
2021-08-09, 18:08
Medlem
M.Labingis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyWillKillUsAll
Den som betraktar en extremist, och politisk aktivist som "forskare" inom psykologi är dum i huvudet.

Men han är ju en respekterad forskare.
Citera
2021-08-09, 18:08
Medlem
nämn ett ställe i världen där man blandat kulturer och det blivit bra och funkar.
Citera
2021-08-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wiking
nämn ett ställe i världen där man blandat kulturer och det blivit bra och funkar.

Det beror på vad man tycker funkar, om man vill ha ökade klyftor och motsättningar i samhället funkar det skitbra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in