Citat:
Ursprungligen postat av
DaMarcus
Sjukt taggad på den nya säsongen. Hört fåglar viska om att Ole vill ställa upp mer offensivt i år vilket glädjer (om det nu blir verklighet är en annan femma). McFred behöver upplösas mot tighta mitten/bottenlag och nu har det inte kommit in en CM inför premiären. Behåller i värsta fall Scott som balansspelare men ser gärna att Bruno och Pogba får trolla tillsammans. Btw, sistnämnda får United ta och besluta om asap, kontraktsförlängning eller försäljning. Inget mer velande eller ge bort gratis nästa sommar.
Även om det var länge sen jag var såhär förväntansfull inför en säsong så får man inte dra iväg. Utd vinner inte PL men jag hoppas iaf att de kan utmana mer än 20/21. Tippar 2-3a i ligan och kvartsfinal i CL. Blir det samma öde i CL som sist bör Ole fraktas hem till Norge omgående.
Ps. Nån Utd-supporter som vet status på Sancho inför lördag? Varane är i karantän nu så hans debut lär dröja ett litet tag men Sancho känns mer som att han bara borde kunna hoppa in och köra.
Tror också United håller sig högt upp i tabellen, om City harvar lite tror jag det kan bli intressant mellan United, Liverpool, Chelsea och kanske t.o.m. Leicester och Tottenham.
Med Varane har man ett fint vapen mot kontringar, så låter rimligt att Ole vill spela mer offensivt, Varane hinner i princip ifatt alla PL-spelare, däremot är han aningen klumpig väl inuti det egna straffområdet, annars tror jag United verkligen hade kunnat vara en titelutmanare.