2021-08-09, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Äh, han har inte gjort nånting fel.

Folket här inne är bara avundsjuka på honom för att han är rik och har ett bra utseende.

https://www.instagram.com/p/CSPclNnA4Bv/?utm_medium=copy_link
Han är säkerligen oskyldig, ja, men han är inte märkvärdigt snygg och rik är han tack vare judisk nepotism inom hollywood
Citera
2021-08-09, 02:41
Bannlyst
Shit alltså.. Helt uppenbart att hon var helt såld på honom och har fantiserat ihop att det skulle bli mer. Hon hade förmodligen förväntat sig barn, hund och hela köret. Sen fattade han inte vinken o då blev hon skit sur o påstod att hon blev utnyttjad istället.
Citera
2021-08-09, 04:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Lite så verkar det vara. Joel enligt vissa ätär för snygg, rik för att behöva våldta. Det är litet feltänk. Våldtäksmän våldtar för makt. Mer vänder sig till sårbara som kanske henne som ingen ändå kommer tro på.

Finns många exempel. Ed Westwick från Gossip Girl. Snygg som tusan var ihop med modeller medan han enligt anklagelser våldtog flera kvinnor.

Samtidigt försöker du våldta tråden med galna påståenden och orimliga teorier.

Jag tro inte för ett ögonblick att Kinnaman våldtagit henne eller någon annan.

Kändismän är helt uppenbart extra utsatta för golddiggers och störda mytomaner, hon borde skaffa sig ett riktigt jobb på något snabbmatsställe istället för att fiska uppmärksamhet och andra fördelar via utpressning
Citera
2021-08-09, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
OK, men du är alltså lika snygg som honom, då eller?
Nej, han är medel, kvinnorna hade inte reagerat om han gick på gatan om det inte vorre för han är känd.

Judisk nepotism, judar styr hollywood. Han hade inte haft en chans i Hollywood om det inte vorre för han är jude.
Jens Hultén, han som spelar Seth i samma filmserie som Kinnaman är med i, Johan Falk, han är både bättre skådespelare och har ett utseende som attraherar kvinnor mer, men nu blev det inte mer än en biroll i Skyfall eftersom han inte är jude.

Vilken bullshit!
Kinnaman är ju tusen ggr snyggare än Jens. Jens är inte attraktiv någonstans. Han ser ut som en kont potatis.
Kinnaman som yngre, tex i Johan Falk, var dock het! Riktigt het! Jag vet knappt en tjejkompis som på den tiden inte tyckte att han var ögongodis.

Att jämföra deras yttre och hävda att det är endast pga Joel är jude han byggt karriär är ju imbecillt.
Kinnaman är ju bra på att nätverka IOM att han kan vara rätt kul socialt och i intervjuer. Han har också bättre engelska.
Citera
2021-08-09, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Var finns besöktsförbudet? Bella hävdar ju att det är en Joel Kinnamans många lögner. Oavsett kan alla skaffa besöksförbud i staterna, det betyder inget.

Nej det du gör är att förminska en utsatt svart kvinnas historia, för att skydda en rik man i maktposition som förgripit sig och våldtagit en rasifierad person som befunnit sig i en utsatt position. Tvi!

Bella ska anlita Massi Fritz och tillsammans ska dom rövknulla Joel inför öppen ridå med hela världen som publik! Joel ska inte kunnas ses mer på tvskärmar utan bara i rättegångar! Joel ska inte sitta i morgonsofforna, han ska sitta i fängelse!
Haha alla dessa ord..

”Förminska”
”Utsatt”
”Maktposition”
”Rasifierad”

Enligt henne själv är hon värd 2-3 miljoner dollar.
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Sverige ska begära en utlämning av våldtäktsmannen, eftersom båda är "svenskar"så ska han såklart dömas på svensk mark. Med hjälp av Massi Fritz ska hela historien utredas och där efter ska hans amerikanska medborgarskap fråntas honom med efterföljande inreseförbud till Usa/Canada.

Fredrik Virtanens fall togs upp igen efter x antal år så naturligtvis ska detta också upp!
Haha wow du är så korkad
Senast redigerad av Bengt-Birger 2021-08-09 kl. 07:57.
Citera
2021-08-09, 08:17
Medlem
Parallaxs avatar
Som andra skrivit, hela hennes Instagram fram till detta har varit hon, hon och hon. Utan tvekan är detta ett sätt för henne att försöka bli mer känd och bättra på sin karriär.
Citera
2021-08-09, 08:21
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parallax
Som andra skrivit, hela hennes Instagram fram till detta har varit hon, hon och hon. Utan tvekan är detta ett sätt för henne att försöka bli mer känd och bättra på sin karriär.

Ett ytterst kortsiktigt tänk i så fall. Ingen med inflytande eller pengar kommer vilja ta i henne med tång om hon visar sig vara så labil och farlig att ha att göra med.
Citera
2021-08-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekisLekis
Joel är inte inte bara jude, han är moraliskt igenomrutten. Det är inget som tvättas ur i en handvändning. Det går hela vägen tillbaka till hans äckliga bettende i 15-20års-åldern på Sofiaskolan och senare.

Vad har nåt med att göra att han är jude? På tal om moraliskt genomrutten…SMH
Citera
2021-08-09, 08:50
Medlem
Kebabfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Kanske är tolva på bollen här men hennes bild på konversation, som ägs vara från iMessage, ser inte ut att vara äkta.

Hennes bild: https://www.instagram.com/p/CSQXV7hCGTI/?utm_source=ig_embed

Notera hur både hennes och Joels meddelanden har grå bakgrund. Meddelanden ur iMessage som jag hittar när jag googlar:

https://sv.sawakinome.com/articles/communication/unassigned-2543.html

Grå bakgrund på ena och blå på den andra, precis som i t ex Facebook Messenger.

Det är från instagrams chat. Och den är uppenbart fake.
Om jag kollar mina chattar på instagram så är mina meddelanden grå och den andres vita.
Citera
2021-08-09, 08:55
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfarfar
Det är från instagrams chat. Och den är uppenbart fake.
Om jag kollar mina chattar på instagram så är mina meddelanden grå och den andres vita.

Det ser ut att vara samma person som skrivit.. Meningarna börja på samma sätt.
Han: Skulle
Hon: Trodde
Samma talspråk sen.
Han: ”jag e”
Hon: ”kul å”
Citera
2021-08-09, 09:52
Medlem
Är det någon som vet om det har gjorts en polisanmälan ännu?
Citera
2021-08-09, 10:16
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Hur säkra är ni på att screen-shotsen är fake? Hoppas hon åker dit så det visslar om det, ifall det är sant!

Trött på kvinnor som utnyttjar Meetoo-kampanjen för egen vinning. Hon har till och med hashtagat BLM i ett inlägg i samband med detta ämne!
Senast redigerad av SylvesterLundgren 2021-08-09 kl. 10:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in