2021-08-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
Vad yrar du om? Jag frågade om det fanns något stöd för uttalandet eller om det var något som HB hittat på. Kan du inte svara utan att vara otrevlig? Mår du bättre nu?

Förlåt är så van att folk i sekten klankar ned på allt

Så otrevligt var det väl inte 😊
Citera
2021-08-08, 22:43
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Förlåt är så van att folk i sekten klankar ned på allt

Så otrevligt var det väl inte 😊

No hard feelings, tror du läste in lite för mycket i min fråga bara. Har aldrig hört talas om att kallt vatten öht ska påverka tänder negativt, låter som något påhittat (antagligen av HB, men jag är ingen följare så det vore intressant om någon har länk till när han svamlar om det).
Citera
2021-08-08, 23:10
Medlem
some-timess avatar
Herr Bergmark har på sin kanal "Samhällsinformation och äventyr" även kallat, knappa 1400 uppladdningar....i dom videos finns bekant en hel del.🤠
Citera
2021-08-09, 09:23
Medlem
Goodinbeds avatar
Tänkte på en sak.Är det samma människor som skänker pengar till fjälljuden och Swastikamannen (DFS) som de som swischar Mytomanen och alkisen Håkan Bergmark till pizza och alkohol ? 🥳
Citera
2021-08-09, 13:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
No hard feelings, tror du läste in lite för mycket i min fråga bara. Har aldrig hört talas om att kallt vatten öht ska påverka tänder negativt, låter som något påhittat (antagligen av HB, men jag är ingen följare så det vore intressant om någon har länk till när han svamlar om det).

Ja det lär vara uppdiktat av HB som allt annat han säger 😁
Citera
2021-08-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Tänkte på en sak.Är det samma människor som skänker pengar till fjälljuden och Swastikamannen (DFS) som de som swischar Mytomanen och alkisen Håkan Bergmark till pizza och alkohol ? 🥳

Det känns som att det finns en väldigt stor risk att det är samma gäng.
Som göder hela packet!.

Håkan brukar säga att vi"vänstertroll
Utan liv"
Bara är avis på honom?.

Visst det är väl imponerande att kunna leva på fylle svammel o lögner.
Och att sitta o läsa upp vad andra sagt o skrivit.
Men i övrigt så är jag inte avis!
Bo i en sunkig båt och bunker o friggebodar o dyl. Vara alkad o vara skyldig pengar till allt o alla.
Jagad av KFM!
NEJ det livet vill jag inte ha!

Är ju åkso kul i hans värld är enda skälet att man tycker att han är en alkad äckel gubbe.
Är att man är en schjwärje hatare..
Så han ser sig själv som landet?
Är man mot honom är man mot landet?
Gubben har supit bort hjärnan o fått Hybris..😂😂😂😃
Senast redigerad av Ritva2 2021-08-09 kl. 15:14. Anledning: Stavfel
Citera
2021-08-09, 20:56
Medlem
some-timess avatar
Farbror Bergmark levererar från kajutan.
https://youtu.be/1bzd4y5NF8c
Handlar bland annat om manipulation".

https://youtu.be/qafZ-oZfVPE
"Lögner tas upp här". Ingen kommentar!
Citera
2021-08-10, 00:28
Medlem
Vilket ofattbar tur att Håkan finns som i detalj kan redogöra för allt sägs i nyhetssändningarna från SVT - den förbjudna frukten som ingen annan förutom vissa utvalda får ta del av. Vi dödliga ska slänga ut tven för att undvika att begå dödssynd. Det har vi bestämt fått höra vid flertalet tillfällen. Bojkotta, bojkotta, bojkotta...

Det är även lyckosamt att Dr. Håkan utbildar folket i väder, vind och klimat. Utan hans djuplodande slutsatser hade vi alla levt i ovisshet. Tänk att ha förmågan att sticka upp ett fuktigt finger ur en gisten båt och därefter kunna få ut mer information än alla andra. Visst är det helt fantastiskt.
Citera
2021-08-10, 00:37
Medlem
some-timess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Vilket ofattbar tur att Håkan finns som i detalj kan redogöra för allt sägs i nyhetssändningarna från SVT - den förbjudna frukten som ingen annan förutom vissa utvalda får ta del av. Vi dödliga ska slänga ut tven för att undvika att begå dödssynd. Det har vi bestämt fått höra vid flertalet tillfällen. Bojkotta, bojkotta, bojkotta...

Det är även lyckosamt att Dr. Håkan utbildar folket i väder, vind och klimat. Utan hans djuplodande slutsatser hade vi alla levt i ovisshet. Tänk att ha förmågan att sticka upp ett fuktigt finger ur en gisten båt och därefter kunna få ut mer information än alla andra. Visst är det helt fantastiskt.
Jag är stolt och rörd i tårar att vi får en synnerlig adekvat information via Farbror Bergmarks kanal 🤠.
Citera
2021-08-10, 14:51
Moderator
Carlboms avatar
Tråden är inte er egna chatt där ni kan lattja och snacka OT. Håll er till ämnet.

/Moderator

Citera
2021-08-10, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired

Det är helt underbart att han hela tiden referar till SVT som han inte tittar på?
Jag råkade slå på Rapport! Suck o stön.
Skönt vi har ett orakel som guide i våra liv.
Väntar bara på att han ska börja spå väder? Lite mer i detalj.

Han är väl även nästan metrolog vill jag minnas?
Som pilot och sjökapten kunde han allt om väder.
😊
Senast redigerad av Ritva2 2021-08-10 kl. 19:07. Anledning: Stavfel
Citera
2021-08-10, 22:08
Medlem
some-timess avatar
Farbror Bergmark senaste, "Breaking News"
https://youtu.be/JS6l7ss5nCs
https://youtu.be/1SMDwZYTz_M
Här diskuteras politik m lärjungarna. 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera