2021-08-08, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holmfast
Jag förstår inte ditt problem med Nadim, du är minst lika rasistisk som honom, du vill ju tydligen bara att greker som invandrargrupp skall få stanna. Varför vet jag inte.

Är inte ens i närheten av lika rasistisk som Nadim.. Som vanligt vänster projicering där ni utgår ifrån att alla skulle vara lika äckliga o hatiska som er.

Nadim kan få bli av med jobbet o glida hem. Vill inte se såna som honom husera i mitt land något mer.

Han kan få åka ner o heila mot resten av omvärlden med sin lilla Erdogan.
Citera
2021-08-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Är inte ens i närheten av lika rasistisk som Nadim.. Som vanligt vänster projicering där ni utgår ifrån att alla skulle vara lika äckliga o hatiska som er.

Nadim kan få bli av med jobbet o glida hem. Vill inte se såna som honom husera i mitt land något mer.

Han kan få åka ner o heila mot resten av omvärlden med sin lilla Erdogan.

Fast Sverigedemokraterna kommer knappast bryta mot de mänskliga rättigheterna och slänga ut honom eller resten av muslimerna men du är Sverigedemokrat? Om så är fallet varför rösta på dem då?
Citera
2021-08-08, 21:55
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Nadim skrev att Israel är en cancer inte judar. Israel är inte synonymt med judar, när skall ni förstå detta?

Du kan inte hetsa så mot muslimer för det är hets mot folkgrupp och du kommer att få kicken, du vet väl att den lagen önskades av Judiska världskongressen?
Enligt rabbinerna, Israel är av alla nationer den mest uppsåtliga eller egensinniga, och Torahn skulle ge den rätt omfattning och kraft i motstånd, annars hade världen inte kunnat stå emot dess hårdhet." "Herren erbjöd lagen till alla nationer, men alla vägrade acceptera den utom Israel.

Så vad menar du med att hans uttalande ej är förlagt med en grov kränkning?
Cancer är en mycket illa sjukdom som jag önskar vi kunde hitta ett botemedel till.
Vad menar egentligen Nadim förklara för mig kanske bara jag som är för trött men vad menar han när han säger att staten Israel den enda Demokratin i MellanÖstern är cancer?
Står han ej för Demokratin eller är det sjävla staten han ej tycker om.
Citera
2021-08-08, 21:59
Medlem
PC-Dators avatar
Nadim Ghazales tweets är inte att leka med. Övertrampen är riktigt grova. Förstår inte hur han kan ha så många följare. Han måste åka dit ordentligt. Att i egenskap av polis uttrycka sig som han gör.. Han borde faktiskt till och med få sparken.

Jag vet med 100% säkerhet att jag inte hade kunnat uttrycka mig som han gör utan att få kicken från jobbet.

Scrolla ner i listan för att se dom.
https://twitter.com/JennyNilssonGV/status/1423672179938447360
Citera
2021-08-08, 22:02
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Nadim skrev att Israel är en cancer inte judar. Israel är inte synonymt med judar, när skall ni förstå detta?

Du kan inte hetsa så mot muslimer för det är hets mot folkgrupp och du kommer att få kicken, du vet väl att den lagen önskades av Judiska världskongressen?

Minns du när Trump kallade vissa länder för shithole countries? Då var det tydligen rasistiskt, vedervärdigt och snudd på nazistiskt.
Citera
2021-08-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av at0m3n
Enligt rabbinerna, Israel är av alla nationer den mest uppsåtliga eller egensinniga, och Torahn skulle ge den rätt omfattning och kraft i motstånd, annars hade världen inte kunnat stå emot dess hårdhet." "Herren erbjöd lagen till alla nationer, men alla vägrade acceptera den utom Israel.

Så vad menar du med att hans uttalande ej är förlagt med en grov kränkning?
Cancer är en mycket illa sjukdom som jag önskar vi kunde hitta ett botemedel till.
Vad menar egentligen Nadim förklara för mig kanske bara jag som är för trött men vad menar han när han säger att staten Israel den enda Demokratin i MellanÖstern är cancer?
Står han ej för Demokratin eller är det sjävla staten han ej tycker om.

De där gamla rabbinerna skrev ju in det så att de kunde etniskt rensa landet från andra folk som bodde på platsen. Snitsigt va? Och folk köper det som argument, vanligtvis blir det ett jävla liv när andra försökte med samma tanke i Tyskland på 30-talet. Varför är det bara judar som får lov att göra så?

Angående det kursiverade, jag har inte sagt att det var en kränkning, jag tycken han ska ha rätten att kränka, är du någon hasbara i Israel som använder google translate? Hela tiden pratar ni förbi en.

Bara för att ett land har demokrati så betyder inte det att landet är ett bra land, speciellt inte om folket röstar för dålig politik. Så han gillar nog inte politiken i landet som leder till att hans hemland förstörs, förstår du nu?
Citera
Bannlyst
Citat:
Fast Sverigedemokraterna kommer knappast bryta mot de mänskliga rättigheterna och slänga ut honom eller resten av muslimerna men du är Sverigedemokrat? Om så är fallet varför rösta på dem då?

Därför att det är ett maraton att ställa tillrätta allt det som vänstern har ställt till med. Varför skulle jag gå o slösa min nästa röst på ett parti som AFS?
Citera
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Ugandaplanen (som faktiskt var det som är dagens Kenya) var ett alternativ som erbjöds som stat och omedelbart avvisades av majoriteten av dom Judiska medlemmarna. Bara för att vissa människor stödde det - och även om det hade hänt och det var där en judisk stat skulle grundas - kunde på inget sätt förstås att det heliga landet/Israel/Palestina/området mellan Jordanfloden och Medelhavet/ vad du än vill kalla området var inte judarnas fädernehemland enligt en del Judar.
Citera
2021-08-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Minns du när Trump kallade vissa länder för shithole countries? Då var det tydligen rasistiskt, vedervärdigt och snudd på nazistiskt.

Glöm inte roligt, varför skulle jag ha några problem med det Trump skrev? Han får väl kränka lika mycket som Nadim eller? Vi kanske ska censurera bägge två enligt dig? Förbjudet att kalla Israel för cancer och förbjudet att kalla Somalia ett skitland, oavsett hur sant det är.
Citera
2021-08-08, 22:08
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
De där gamla rabbinerna skrev ju in det så att de kunde etniskt rensa landet från andra folk som bodde på platsen. Snitsigt va? Och folk köper det som argument, vanligtvis blir det ett jävla liv när andra försökte med samma tanke i Tyskland på 30-talet. Varför är det bara judar som får lov att göra så?

Angående det kursiverade, jag har inte sagt att det var en kränkning, jag tycken han ska ha rätten att kränka, är du någon hasbara i Israel som använder google translate? Hela tiden pratar ni förbi en.

Bara för att ett land har demokrati så betyder inte det att landet är ett bra land, speciellt inte om folket röstar för dålig politik. Så han gillar nog inte politiken i landet som leder till att hans hemland förstörs, förstår du nu?
Jag förstår dig men samtidigt om Jimmy Åkesson uttalat sig om att en muslims nation är som cancer hade det blivit ett helvete i pressen förstår du mitt tankesätt med kanske?

En sak kan jag dock klargöra många om inte alla Judar jag talat med går starkt emot SD.
Citera
2021-08-08, 22:10
Medlem
at0m3ns avatar
Citat:
Sveriges grundlagar är dom enklaste att ändra på i hela Europa men SD är ett parti som följer världen lika mycket som alla andra partier jag tror inte högern idag kan åstadkomma mycket alls även vid makt så kommer dom tryckas tillbaka eller köpas upp.
Citera
2021-08-08, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stadskanten
Därför att det är ett maraton att ställa tillrätta allt det som vänstern har ställt till med. Varför skulle jag gå o slösa min nästa röst på ett parti som AFS?

Jag trodde du ville ha ut sådana som Nadim, men han kommer inte att åka ut med SD eller ens med AfS för den delen, så varför röstar du emot dina egna intressen? Det finner jag besynnerligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in