Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Jag hävdar att SE kom ut efter skotten. Innehållet i hans story tyder på det. Smällen han hör kan vara en efterhandskonstruktion.
Allt han säger om mordplatsen efter mordet stämmer ju, inget är upp längst väggarna trots stora chansningar. Det enda som inte stämmer är hans eget hjältemod. Och det tror jag är för att han vill vara viktig när det plötsligt blivit en historisk händelse.
CA har värre smörja än SE.
Okej men då måste vi vara helt ärliga när SE säger saker som stämmer på brottsplatsen ..
Säger han saker som stämmer redan på mordnatten eller säger han dessa saker pö om pö när info börjar läcka ut om vad som hände ?
Även som GM så skulle han kunna dels se lite saker plus att han faktiskt återvänder väldigt nära brottsplatsen när han kommer tillbaka till Skandiahuset ...
Vad jag menar är att det inte går att bevisa att han faktiskt befann sig på brottsplatsen just efter skotten...
Sen tror jag inte han sprang I gränden heller som vittne....o det är verkligen inte bekräftat..!
Sen är jag helt överens om att detta inte gör honom till GM...
Jag är nog mer inne på att man heller inte kan ta bort honom som GM o speciellt inte om det är ett spontandåd...