Citat:
Ursprungligen postat av
SaintsUniverse
Vill inte göra några påhopp men du borde ta dig ett glas vatten och fundera över varför du fortfarande är med i tråden, snällt men bestämt ber jag dig omedelbart att lämna då du enbart tillkommer med sådant som är utav det grövsta skitsnacket.
Vad har du för intressant information då? Inget i detta inlägget åtminstone. FB är diskussionsforum så allt handlar inte om fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
golarskjutare
Albanerna ville köra samma medicin tillbaka och rånade vår krog o bar på en hel del cash och delade inte med sig till Jobe, samma medicin du vet.
Där tjafset började.
Sedan såg Jobisarna chansen att mjölka Attila Can på några hundra lax till när albanerna bötade honom. Hänger du med nu? Samma skit båda sidor. Mest synd om turken.
Ska lära dig en sak, dom som har cash att bränna av i stora mängder skryter sällan om det särskilt inte för främlingar online därför framstår du mer som ett socfall som knaprar bensos för att orka med din misär och är fanboy till misslyckade grabbar som kommer växa upp på anstalter.
Bara ett tips som du kan ta med dig in i vuxen ålder sedan om du når dit av alla piller.
Men herregud allt detta vet jag redan jag köper kola av såna som växt upp med dom så vet allt.
Det med Attila om han är BO eller GM är beror på vem du frågar
Albanerna har varit mest omoraliska hur som helst för det var förjävligt att dom rånade krogen
Det är allmänt känt sen länge om rika så vad fan ska du lära mig?? Att dom som har pengar inte skryter men det gäller typ adelsmän som köper Volvo, titta på alla nyrika ryssar t ex de bränner pengar som fan för att synas
Jag fick bra aktietips som lönade sig förstår att ni är avundsjuka ha ha ha och ja jag tar benso också för sömnen