2021-08-07, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Du har inte tillgång till utredningen så du vet inte om de visste att det fanns ett barn i bilen eller vem som kastade handgranaten så snacka inte. Och allt annat du skriver känner jag till eftersom jag bor i Göteborg vem är rubbad ha ha ha

"Jag bor i Göteborg så jag vet allt annat du skriver". Grabben ta och tagga ner lite på bensodiazepiner och sluta försöka skydda Södra. Hela Sverige vet redan att det enda dom är bra på är att mörda barn
Alla här vet att allt du skriver har du dragit ur andra trådar här på Flashback. Skriv inte att du vet allt jag vet bara för att du har köpt en femma hasch av några snorungar . Har du inget vettigt och skriva så snälla sluta skriv för du förstör bara med all ditt skitsnack om att skydda Jobe och Södra
Citera
2021-08-07, 16:09
Medlem
Vanligman snackar bara bajs. Han sitter och trycker nånstans i någon Kolonilott och lever på någon gammal gubbes Wifi. Han försöker bara skydda barn mördarna genom att rentvå Jobe/Södra/M falangen i Frölunda genom hitta på massa skitsnack Jag är klar här i tråden för nu men tills dess så hoppas jag att Albanerna vinner denna striden och dom är på riktigt riktigt god väg att göra det. Tanke på att alla små kids från Södra har flytt över älven
Citera
2021-08-07, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunilla-Akesson09
Vanligman snackar bara bajs. Han sitter och trycker nånstans i någon Kolonilott och lever på någon gammal gubbes Wifi. Han försöker bara skydda barn mördarna genom att rentvå Jobe/Södra/M falangen i Frölunda genom hitta på massa skitsnack Jag är klar här i tråden för nu men tills dess så hoppas jag att Albanerna vinner denna striden och dom är på riktigt riktigt god väg att göra det. Tanke på att alla små kids från Södra har flytt över älven
Är det därför det skjuts i Högsbo nu?
Citera
2021-08-07, 16:55
Medlem
Citat:
"Jag bor i Göteborg så jag vet allt annat du skriver". Grabben ta och tagga ner lite på bensodiazepiner och sluta försöka skydda Södra. Hela Sverige vet redan att det enda dom är bra på är att mörda barn
Alla här vet att allt du skriver har du dragit ur andra trådar här på Flashback. Skriv inte att du vet allt jag vet bara för att du har köpt en femma hasch av några snorungar . Har du inget vettigt och skriva så snälla sluta skriv för du förstör bara med all ditt skitsnack om att skydda Jobe och Södra
Jag bryr mig inte om något "alla vet" att jag skriver din fucking tönt. Har aldrig påstått att jag vet allt och det vet inte du och ingen annan här heller.

Ni "vet" bara det polisen tror. Polisen har inte löst fallet i domstol angående bilbomben mot Edis eller handgranaten och det är ju det som räknas

SÖDRA levererade "bra" resultat åtminstone som få i Sverige

Och för övrigt tycker jag inte om hasch eller cannabis men kola desto mer 1000 kr för mig är småpengar förstår du ha ha ha
Citera
2021-08-07, 17:22
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om något "alla vet" att jag skriver din fucking tönt. Har aldrig påstått att jag vet allt och det vet inte du och ingen annan här heller.

Ni "vet" bara det polisen tror. Polisen har inte löst fallet i domstol angående bilbomben mot Edis eller handgranaten och det är ju det som räknas

SÖDRA levererade "bra" resultat åtminstone som få i Sverige

Och för övrigt tycker jag inte om hasch eller cannabis men kola desto mer 1000 kr för mig är småpengar förstår du ha ha ha

mannen vet inte vem som e jobbigare dom som blivit gangbangade av kastratis och här gråter ut i romaner till inlägg dagligen o skapar profiler med bilder på kastratis som avatar osv eller såna som du som är tokkåta på Eddie o dom andra tuffingarna i mjukisbyxor...
fan va tung du är som kan köpa cola...hörde södra killarna betalade många av sina gangbangs med just fulkola...hitta nytt gäng nu när södra åkt in livstid alla "viktiga" typ?

håll er till topic nu istället för runka åt någon av sidorna bägge sidor sitter nu o önskar att dom gick ut gymnasiet och levde normala liv där dom hade haft MER pengar, sparade cash...billån..bostadsrätter...semestrar...FRIHET. ..familjemedlemmar vid LIV...

finns bara förlorare här...båda dom sidorna...och i tråden särskilt dom "som har råd ta kox 1000 kr e småpengar för mig hehehehe".
Citera
2021-08-07, 17:26
Medlem
Citat:

Albanerna har förlorat en bror men dom behöver inte vänta tills gråhåriga tills ser friheten igen iaf...
och något säger mig att kvarvarande brodern ute...Elias eller vad han heter..är en måltavla närmsta åren...troligen inte så snart med tanke på rättegången och hur obvious det är samt att albanerna fortfarande är punktmarkerade...men om några år så...om inte ghb gjort sitt redan...

sorglig historia för alla inblandade iaf...födda i Sverige o alla möjligheter till ett värdigt liv vilket man inte kan säga om alla länder men så ger man sig själva sådana här öden...

måste dock säga att denna tråden har varit rolig o följa tills nu nyligen när alla fanboys tagit över...fast finns inte mycket vettigt diskutera längre då domarna är på plats, många år utdelade och vi väntar in nästa generation och nästa tråd helt enkelt.
Senast redigerad av golarskjutare 2021-08-07 kl. 17:29.
Citera
2021-08-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
håll er till topic nu istället för runka åt någon av sidorna bägge sidor sitter nu o önskar att dom gick ut gymnasiet och levde normala liv där dom hade haft MER pengar, sparade cash...billån..bostadsrätter...semestrar...FRIHET. ..familjemedlemmar vid LIV...

finns bara förlorare här...båda dom sidorna...och i tråden särskilt dom "som har råd ta kox 1000 kr e småpengar för mig hehehehe".
Alla inblandade som i många andra i förorterna har inte gått gymnasiet utan väljer eller blir "tvungna" att välja fel väg vilket kan sluta med katastrof så jag vet inte varför du tar upp det ens? Vi diskuterar liksom inte socialtjänsten här

Och varför i helvete skulle Jobe och deras folk gå på Kastrati utan anledning istället för att hålla på med affärer bara? Förklara det för mig!

Du kan kalla mig vad du vill men jag kan bränna 50 000 SEK på kola i månaden om jag vill. Det kan inte ni

Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Attila måste ju vara grovt efterbliven.
Verkar inte fatta att den lägenheten han hyrde ut användes till att MÖRDA kastrati-systerns sambo/man.
De sa inte sanningen till han så varför skulle han kanske bara ville hyra ut lägenheten snabbt
Senast redigerad av Vanligman 2021-08-07 kl. 18:15. Anledning: Tillägg
Citera
2021-08-07, 18:30
Medlem
Citat:
Alla inblandade som i många andra i förorterna har inte gått gymnasiet utan väljer eller blir "tvungna" att välja fel väg vilket kan sluta med katastrof så jag vet inte varför du tar upp det ens? Vi diskuterar liksom inte socialtjänsten här

Och varför i helvete skulle Jobe och deras folk gå på Kastrati utan anledning istället för att hålla på med affärer bara? Förklara det för mig!

Du kan kalla mig vad du vill men jag kan bränna 50 000 SEK på kola i månaden om jag vill. Det kan inte ni

De sa inte sanningen till han så varför skulle han kanske bara ville hyra ut lägenheten snabbt

För att Jobes alltid varit giriga jävlar och det är där konflikten började? Äta hela kakan själv du vet?
Där allt började. Albanerna ville köra samma medicin tillbaka och rånade vår krog o bar på en hel del cash och delade inte med sig till Jobe, samma medicin du vet.
Där tjafset började.

Sedan såg Jobisarna chansen att mjölka Attila Can på några hundra lax till när albanerna bötade honom. Hänger du med nu? Samma skit båda sidor. Mest synd om turken.

Ska lära dig en sak, dom som har cash att bränna av i stora mängder skryter sällan om det särskilt inte för främlingar online därför framstår du mer som ett socfall som knaprar bensos för att orka med din misär och är fanboy till misslyckade grabbar som kommer växa upp på anstalter.
Bara ett tips som du kan ta med dig in i vuxen ålder sedan om du når dit av alla piller.
Citera
2021-08-07, 19:11
Medlem
Eviies avatar
INNAN NÅGON CITERAR MIG MED NÅGON BULLSHIT OM ATT LÄSA PÅ ETC, svara inte om du inte vill upplysa mig. Men kan någon förklara hur det kom sig att AC ens hade den kontakt han hade med södra? Lite mer ingående. Och hur dessa skulle (om det stämmer) ”mjölka” honom på pengar?
Citera
2021-08-07, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
INNAN NÅGON CITERAR MIG MED NÅGON BULLSHIT OM ATT LÄSA PÅ ETC, svara inte om du inte vill upplysa mig. Men kan någon förklara hur det kom sig att AC ens hade den kontakt han hade med södra? Lite mer ingående. Och hur dessa skulle (om det stämmer) ”mjölka” honom på pengar?

Innan Södra blev splittrade till två gäng så var deras huvudbas Attilas krog vid Vårväderstorget.
Dom satt där dagligen och sålde droger och åt/drack gratis då turken inte vågade säga emot.

Jobe-bröderna lånade ständigt 5-siffriga belopp av honom utan att betala tillbaka, han vågade inte säga emot där heller.
Pengarna som lånades och tjänades in på droger gick till huvuddelen till Jobe-bröderna.

Albanerna fick nog, då dom gjorde grovjobbet, och rånade krogen på större belopp utan att dela med sig till sina bruna vänner i gänget. Där kom splittringen.
Sedan började dom tjafsa fram och tillbaka och albanerna var inte längre välkomna på krogen då negrerna och deras småpojkar fortsatt satt kvar där och åt/drack gratis.

Albanerna pucklade på Attila för att han fortsatt lät negrerna ha krogen som bas och inte dom.
Därför bötade albanerna Attila på 2 miljoner kronor.

Jobe-sidan som ändå var i konflikt med albanerna och redan försökt ta död på Adrian flera gånger, utan framgång, såg en möjlighet att mjölka Attila på en halv miljon då man sa att man skulle döda albanerna som bötar honom, för den summan. Vilket dom tänkte göra ändå.

Därmed blev turken indragen och i polisens ögon ansedd som en av huvudgubbarna bakom mordet på Blerim (den enda man lyckades klippa, inte egentliga måltavlan).

Han blev pippad från dag 1 och fick nu livstid. Tragiskt öde.
Men så är det i förorten, det är dom oskyldiga som blir värst drabbade.
Nu är ju turken ingen ängel men någon mördare eller gängmedlem är han inte, egentligen.
Han hade både cash och bilar/bostadsrätt till skillnad från dessa grabbar.

Bara en som blivit grovt utnyttjad i många år och sedan misshandlad och hotad till livet och hans familj fick huset nedbränt. Så han gick med på att ta emot en encro och planera mordet/betala halv miljon, på dom som förstör hans liv. Han insåg väl först nu i häktet att Jobe-sidan har pippat honom lika mycket och att dom bara blev snea för att dom inte fick ta del av pengarna turken rånades på.
Också en anledning till att han mjölkades på 500 lax som dock aldrig han betalas ut då alla inblandade torskade samma dag och nu sitter på livstid. Plus minus några år.
Senast redigerad av golarskjutare 2021-08-07 kl. 19:23.
Citera
2021-08-07, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie

Jag vet inte hur lite du vet så detta kanske blir för basic, men Atila med familj drev "Vår Krog och Bar" som ligger på Vårväderstorget i Biskopsgården. Södras springisar säljer på det torget och torget är Södras "centrum" kan man säga. Så han har lärt känna dom via krogen.
Din sista fråga är uppe för debatt i tråden hahaa Men många skulle säga att Södra utnyttjade Atilas rädsla för Kastratis (som har rånat krogen, hotat honom, slagit honom etc) för att få honom att sponsra Södras krig mot Kastratis. Det gamla ordspråket "Min fiendes fiende är min vän" tänker jag kan passa in på hur Atila såg på det.
Citera
2021-08-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idlehands
Jag vet inte hur lite du vet så detta kanske blir för basic, men Atila med familj drev "Vår Krog och Bar" som ligger på Vårväderstorget i Biskopsgården. Södras springisar säljer på det torget och torget är Södras "centrum" kan man säga. Så han har lärt känna dom via krogen.
Din sista fråga är uppe för debatt i tråden hahaa Men många skulle säga att Södra utnyttjade Atilas rädsla för Kastratis (som har rånat krogen, hotat honom, slagit honom etc) för att få honom att sponsra Södras krig mot Kastratis. Det gamla ordspråket "Min fiendes fiende är min vän" tänker jag kan passa in på hur Atila såg på det.

Vi får även i tillägg till detta bara påminna läsarna om att det var uppbackning av flera falanger i Göteborg i syftet att döda kastrat*s, *spekulation* kan det vara så för dessa som det vart för Eddi* att man är såpass rädd för Adria* och Bera* för vad dom är kapabla till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in